Hayata Merhaba

315 10 0
                                    

Gözlerimi açtığmda ilk gördüğüm kardeşlerim oldu hepsi annemden sıcak süt almak için birbirleri ile yarışıyorlardı sonucunda hepimiz kazandık sonra yavaş yavaş uyumaya başladık sabah uyandığımızda annem yanımızda yoktu kardeşlerim bağırmaya başladı bizi alıp kafese koydular kafesten çıkardıklarında soğuk bir odadaydık kardeşlerimi teker teker metal bir masaya koydular sonra sıra bana geldi benide o metal masaya koydular ağızımı açıp bir şey yutturdular sonra kafese kardeşlerimin yanına koydular ve eve geri döndük annem kapıda bekliyordu bizi kafesten çıkardılar annem hemen yanımıza geldi zaten bizde çok acıkmıştık sıcak sütümüzü içtkten sonra bizi tahta bir kutunun içine koydular bir kadın ve küçük bir kız çocuğu geldi kız bizi gördüğünde çılgına döndü kardeşlerimden bir tanesini aldı ve öpmeye başladı sonra oyun oynadılar kız anne ben bunu istiyorum dedi ve kardeşimi alıp gittiler bir dahada onları görmedim o günden sonrada bir sürü insan geldi ve durmadan azalmaya başladık sonunda sadece ben ve kız kardeşim kaldık yine çocuklu bir aile acaba benimi yoksa kız kardeşimi mi alacak beni seçti kutudan çıkardı ve oyun oynamaya başladı sonra annesine ben bunu çok sevdim lütfen bunu alalım lütfen dedi ve beni kafese koydular kafesten çıkardıklarında karşımda o kız vardı bana durmadan max max gel oğlum diyordu demekki benim adım max ona doğru gittim beni sevmeye başladı ve ödül verdi kızla oyun oynadıktan sonra boynuma acayip rahatsız edici bir şey takıp dışarı çıkardılar her yerde değişik hayvanların kokuları vardı biraz dolaştıktan sonra eve geri döndük çok uykum gelmişti sabah beni kız uyandırdı annesi kıza hazel max i uyandırmasana diye bağırdı demekki o küçük kızın adıda hazel'miş benim yeni sahibim annemi ve kardeşlerimi çok özleyeceğim bizi alırken bize sormuyorlar ki yine dışarı çıkma zamanım gelmişti o çeşitli kokuların olduğu yere yine biraz dolaştıktan sonra eve gidecekken bir anda önümüze bir dobermen çıktı ve havlamaya başladı hazel ne yapacağını şaşırdı sonra dobermanın sahibi geldi bizden özür diledi ve köpeğini alıp gitti bizde eve gittik eve geldiğimizde evde bir kedi vardı hazel aa teyzee mishayı getirmişsin deyip kediyi sevmeye başladı kedi beni görünce tıslayıp kabarmaya başladı bende kaçtım balkon kapısından dışarı çıkıp koşmaya başladım sonra durup arkama baktım nerede olduğumu bilmiyordum.

Bir Köpeğin HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin