Üşüyordum yürümeye başladım bir anda yemek kokuları gelmeye başladı o tarafa doğru gittim kokular çöp kutusundan geliyordu ama çok yüksek olduğu için tırmanamıyordum çöplüğün yanında bir kutu olduğunu fark ettim onun içine girdim çok uykum gelmişti sabah olduğunda kutudan çıkıp yürümeye başladım Hazel'in kokusunu alıyordum kokunun geldiği yöne yürürken önüme doberman ve dobermanın sahibi çıktı dobermanın sahibi hey sen Hazel'in köpeği değil miydin dedi ve beni kucağına aldı dediklerinden sadece Hazel'i anlayabilmiştim demekki beni Hazel e götürecek biraz ilerledikten sonra durdu önümüzde Hazel vardı beni Hazel e verdi ve onu ara sokaklardaki bir çöplüğün orada dolaşırken buldum dedi Hazel'de teşekkür ederim dedi ve eve doğru ilerlemeye başladı eve geldiğimizde çok mutlu oldum ama açtım ve üşüyordum bana hemen bir kap yemek ve su verdiler sonra Hazel bana sarılıp beni öpmeye başladı annesi de bende çok özlemişim birazda bana ver dedi Hazel beni annesine verdi oda beni sevip öptü sonra benle oyun oynamaya başladılar beni çok sevdiklerini anladım bende onları seviyordum yine dışarı çıkma vaktim geldi ama ben dışarı çıkmak istemiyordum boynuma o rahatsız edici şeyi taktılar yerimden kımıldamadım oda beni kucağına aldı öyle dışarı çıktık o veteriner denen soğuk ve hayvan kokan yere geldik beni o metal masaya koydular yine bir şey yutturdular ama bu sefer de sivri bir şey daha batırdılar sonra Hazel beni kucağına aldı ve veteriner denen yerden çıktıktan sonra annemin ve kardeşlerimin kokusunu almaya başladım bir parka geldik beni yere bıraktı biraz dolaştım sonra annem ve kardeşlerim geldi hepsi beni gördüklerine çok sevindiler tabi bende onları boynumuzdaki şeyleri çıkardılar ben hemen anneme koştum oda beni yalamaya başladı sonra kardeşlerimle oyun oynamaya başladık yoksa yine gerimi dönmüştüm Hazel'in olmadığı zamana yoo Hazel burada kardeşlerim le oynadıktan sonra Hazel beni kucağına aldı ve eve geri döndük ama ben daha anneme ve kardeşlerime veda etmemiştim ki neyse belliki yeni hayatım böyle alışmam lazım.