знайомство

69 4 1
                                    

Розділ 1 " Знайомство "
Популярність, слава, автографи, постійні розїзди на концерти,репетиції ,немає часу на відпочинок-все це підходить для Space Billie- це нік дівчинки на ім'я Поліщук Олена.
З цього місця я вам розкажу по детальніше, але коротко та ясно:

В дитинстві приблизно років 12 вона почала ходити на співи, захоплювалася K-pop, а також була великим фанатом Billie Eilish.
Дівчинка стала їздити на різні фестивалі, концерти, конкурси по Україні. І одного дня у Києві відбувся, конкурс "найкращий співак 2020 UA", там де потрібно було заспівати на іноземній мові. Оленка не прогавила свого шансу, і не вірячи своїм вухам, вона пішла отримувати призи за Перше місце. У приз входило сума грошей, медаль, і подальша поїздка в Нью-Йорк.  Де вона буде представляти Україну га конкурсі.
Це надихнуло її працювати над своїм голосом дальше, щоб не зря, їхати за кордон. І так розпочався конкурс, на її подив вона пройшла у топ 16, потім у топ 8, потім у топ 4, а потім у півфінал, з кожним разом вона хвилювання, все більше, але поруч, були батькі, і в неї вселялася надія. І так вона у півфіналі,вона була недалеко від поразки, але всех потрапила у фінал. У фіналі потрібно було заспівати власну пісню. Фіналіст ці це було не проблемою, адже мала велику фантазія. І так з піснею "  Never say never"  вона............. Виграла з невеликим відривом від її суперника.
Продюсери зацікавилися, дівчинкою, і хотіли, записати її пісню. Слава прокотилася саме тоді.
СпитаSpaceєте чому Space Billie, а тому, що її голос був не таким, як у всіх, а особливим, зачаровуючим, і як не дивно, він також був дуже схожий на голос Billie Eilish.
У 15 років вона випустила свій альбом, також її називали dance машина, адже майже під кожний кліп вона танцювала не зкптняючьсь.
І так наданний момент їй 19, і у неї є вже два Альбома. Також її мрія збулася, а це вона побувала на концерті Billie Eilish та й щей говорила вічна на віч з нею. А збулася сказати, Space Billie  легко розмовляла українською, англійською, та корейською.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Це було всього лиш знайомство , у наступних главах буде фанфік.

Кохання чи слава?Where stories live. Discover now