Tu , eu si parintii

15 0 0
                                    

Find captivat de film aproape ca nu mi-am dat seama ca in fata masini mele opreste o alta masina cu faruri orbitoare odata ce ajungi sa le zaresti.

- Vai , sunt ai mei , au ajuns acasa! Spune ea vizibil speriata , citindu-i-se pe fata ingrijorarea.
- Stai linistita va fi totul bine.
- Serios si ce vom face acum ?
- Pai ce e normal , ne dam frumos jos si ii salutam.
- Nu ai nici o retinere ?
- Normal ca am nu am mai intalnit niciodata parintii vreunei prietene de ale mele si in niciun caz nu voiam sa ii intalnesc asa de repede dar asta e acum risc si vad ce iese nu ?
- Sper sa ai dreptate.

Ne dam amandoi jos din masina si ea striga tare si fara retineri , parca nici nu avusesem vreo discutie in masina.

- Buna mami si tati !

Ma uit un pic cu maxima atentie la cei doi oameni ce coborasera din masina.Pareau oameni muncitori inca de la prima vedere si din vestimentatie nu pareau a fi niste infumurati asa ca acest lucru imi facea curaj . Ma uit in ochi mamei ei si ii zic " sarut mana " rapid deoarece chiar daca voaiam sa par tare emotiile ma napadisera. Apoi ma duc cu pasi mici si timizi catre tatal ei pentru a da mana cu el barbateste cand observ ca intr-o mana avea o tigara care nu fusese aprinsa recent iar in cealalta o doza de bere.

Ce sa fac acum ? Daca il deranjez cu faptul ca vreau sa dau mana cu el pana la urma mainile lui sunt ocupate. Dar daca nu dau exista riscul sa creada ca sunt prost crescut si sa fac impresie proasta de la prima intalnire.Eu dau mana cu el imi zic mie insumi clar si raspicat si ma apropii de barbatul ce statea neclintit in fata mea.Il apuc zdravan de incheietura de la mana lui dreapta in care se afla tigata si ma prezint cu glas tare si sigur :

- Noah , prietenul lui Cate , incantat de cunostinta !
- Richard , tatal lui Cate , incantat asemenea .
- Cate nu veniti in casa ? Intreaba mama ei destul de ingrijorata si tot odata zambareata.
- Mai avem un pic din filmul la care ne uitam in masina mama si apoi Noah cred ca trebuie sa plece acasa pentru ca e destul de tarziu.
- Cum vreti voi ! Raspunde femeia parca chicotind usor .

Ii salut de ramas bun pe parintii lui Cate si apoi urcam amandoi in masina unde filmul devenise neinteresant pentru noi dupa o asemenea intamplare.

- Cum m- am descurcat ? O intreb pe Cate facandu-i cu ochiul pentru a-mi ascunde emotiile care nu se risipisera in totalitate.
- A fost chiar foarte bine , chiar ma gandeam ca o vei da in bara cumva , dar ai fost grozav. Sti esti primul iubit de- al meu care mi- a cunoscut parintii.
- Sa fiu sicer m-am cam speriat ca nu stiam cum sa reactionez mai ales cu tatal tau , ma gandeam mereu sa nu fac impresie proasta si sa nu te mai vad pentru ca asta ar fi cel mai rau lucru care s-ar putea intampla in viata mea in acest moment.

Ea se uita la mine calma , cu un zambet larg pe fata care ii lasau descoperitii dinti albi care parca straluceau in intunericul masinii, privirea mea se lasa pe buzele ei carnoase si ma las usor catre ea incercand sa nu par imprudent in niciun fel, ea se apropie de mine si buzele noastre se intalnesc intr-un sarut prelungit.Ma incalzesc si simt cum ard din cap pana in picioare iar pielea ei se zburleste semn ca nu ii displace deloc ceea ce se intampla intre noi in acel moment. Dupa asta un timp am stat imbratisati lasand linistea sa ne fie singurul martor al tandreturilor noastre. Totul imi parea minunat , ochii ei luminosi care ma priveau , capul ei ce statea sprijinit lin pe umarul meu drept , mirosul ei de flori de primavara care ma faceau sa o iau razna , era ca intr-un vis.Ea curma tacerea :

- Nu stiu daca am mai spus asta cuiva la prima intalnire , dar ma simt atat de bine cu tine , nu stiu parca imi oferi linistea care lipsea pana acum din viata mea.
- Sper sa pot sa fiu asa tot timpul pentru tine deoarece pari o fata care merita plus ca fratele tau m-ar omora cu zile daca ar afla ca nu ma comport frumos cu tine , spun asta ironic in semn de gluma.

Ea chicoteste incet , dupa care ia o privire serioasa si imi spune :

- Nu o sa se bage nimeni intre noi stai calm , nu o sa permit asa ceva , viata mea este doar viata mea si toata lumea trebuie sa inteleaga asta.
- Ehh...sper si eu sa fie asa ,  daca vor fi greutati vom trece impreuna , dar hai pana atunci sa ne bucuram de prezent , pentru ca viitorul e mereu incert .
- Ai dreptate o sa rezolvam totul impreuna.

Ma uit la ceasul din bordul masinii si ma frec rapid la ochii deoarece acesta indica aproape miezul noptii . Cum trece a trecut asa de repede timpul ?
Dar imi placea atat de mult sa petrec timpul cu ea. Oare ce mi-a facut fata asta ? O stiu de asa de putin si totusi imi place atat de mult prezenta ei , ma face cumva fericit fiind doar ea langa mine , dar acum chiar trebuia sa merg acasa din doua motive : unu ca imi luam stres de la ai mei ca nu i-am anuntat pe unde sunt si doi ca nu voiam ca frumoasa Cate sa fie obosita pentru urmatoarea zi.

- Cate e destul de tarziu si chiar daca imi place enorm sa stau cu tine ar trebui sa mai ajung si eu pe acasa si sunt destul de sigur ca si tu ai vrea sa dormi.
- Somnul meu nu ar fi fost o problema dar probabil parintii tai isi fac griji asa ca ar fi mai bine sa mergi ne vedem si maine daca vrei sau vorbim la telefon .
- Da , ar fi super ! Raspund eu entuziasmat.
- Dar vreau si eu sa te rog ceva.

Vorbele astea ma facura sa fiu foarte curios iar ochii mei se marira tindind buzele ei pentru a fi atent la ceea ce spune dar inainte de asta ii raspund grabit:

- Poti sa ma rogi orice .
- Nu e mare lucru dar as vrea sa ma imi lasi mesaj cand ajungi acasa fiindca esti cu masina si imi fac griji , vreau sa ajungi bine.
- Asta nu va fi deloc o problema.

Zambim amandoi ne sarutam de ramas bun si apoi ea iese din masina incet si de uita dupa mine in timp ce masina de indeparta de casa ei.Muzica rasuna in masina si pana acasa acasa ma gandeam doar la ea , concentrarea mea la drum fii d minima. Ajungand acasa ii las un mesaj scurt :

- Am ajuns !
- Ma bucur , imi facusem o gramada de griji .Ar trebui totusi sa mergi la somn ca te-ai plimbat o gramada azi dupa mine , probabil esti obosit.
- Mai bine ca ai spus tu asta ca mie imi era destul de greu , merci de intelegere .
- Noapte buna , Noah sa visezi frumos !
- Noapte buna , Cate !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 21, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Just us Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum