Selamm evet ilk kitap yazışım yanlışlarım olabilir şimdiden özür dilerim ❤
Küçük kız yavaşça karların içinde annesinin yanına koşmaya başladı ama annesi bıraktığı yerde yoktu o küçük kahverengi gözleri dolmaya başlamıştı annesini aramaya başladı ama bulamamıştı tekrar küçük ayaklarıyla koşarak eve gitti arka bahçeye koştu karların içinde beyaz elbisesiyle diz çökmüş annesi ve onun karşısında siyahlara bürünmüş bi adam vardı annesinin kafasınada silah dayamıştı bu manzara karşısında napacağını bilemedi sesizce "anne " dedi duymuştu annesi ona döndü ağlıyordu annesinin o güzel yeşil gözleri kızarmıştı annesi bağırarak "git kaç lavin git " diye bağırdı küçük kız olduğu yerden bir milim bile hareket edemiyordu sanki oraya çakılı kalmıştı adam aniden silahı küçük kıza doğrultu annesi adamın önüne geçti onu engelemeye çalıştı son kez bağırdı "kaç lavin" küçük kız bu sefer koşarak gitmişti tam evin önüne gelmiştiki aniden patlayan silah sesiyle çığlık atı "anneeeee" daha çok ağlamaya başladı geri döenemzezdi o sıra babası geldi kızını o halde görünce endişelenmeye başladı küçük kızı titreyerek eliyle arka bahçeyi gösterdi "annem " dedi babası arka bahçeye koştu küçük kızda peşinden koşmaya başladı arka bahçeye geldiklerinde bu sefer o adam yoktu ama sorun şuki annesi yerde kanlar içinde yatıyordu durdu sevdiği o beyaz renk kar kırmızıya boyanmıştı bi süre sonra babası küçük kıza döndü "senin yüzünden hepsi senin yüzünden görüyomusun ailemizi mahvetin öldü annen öldü onun katili sensin " diye bağırdı küçük kızın bedeni bukadar şeyi kaldırayacak takati yoktu oracıkta kendini karanlığa bıraktı . uyandığında kendini yine karın içinde bulmuştu koşup eve girdi kardeşine baktı ağlıyordu koşup kardeşine sarıldı ama beklemediği bir anda kardeşi onu itip "annem senin yüzünden öldü git burdan " diye bağırıp ağlamaya başladı küçük kız napacağını bilemedi o sıra babası geldi "gidiyosun burdan 16 yaşına basana kadar bakıcınla kalacaksın " diyip elindeki valizleri önüme atı koşup babasının bacağına sarıldı "lütfen baba gönderme beni " dedi babası kızı kaldırıp arabaya götürdü hastaneye geldiklerinde kolundan tutup morgun yanına getirdi kapıyı açıp kızını içeri soktu annesi masanın üstünde solgun bir şekilde yatıyordu kız napacağını bilemedi "bak anneni öldürdün o adam seni istiyor ama dua et şuan seni ona vermiyorum şimdi cezana gelelim hızla belinden kemerini çıkarıp küçük kızın sırtına bçvurdu kız ani acıyla çığlık atıp yere düştü defalarca tekme atı kemerle vurdu küçük bedene bu sefer kendini bida uyanmamak adına gözlerini kapatı sonrası büyük bi karanlık ..