"Izaya Orihara." Büyük pardösülü adam, çatlayan sesiyle fısıldadı. Nefes almak için çektiği güçlük belli oluyordu fakat Izaya, adamın sırtını dik tutmak için gösterdiği çabaya saygı göstererek fark etmiyormuş gibi davrandı.
"Bay Kiwama." Izaya, adamın omzuna koyduğu elini geri çekerek karşısına oturdu ve dikkat ettiği bazı ufak ayrıntıları birleştirmeye koyuldu. Karşısında oturan kişi kördü, üstelik epeyi acı içinde olduğu da barizdi. Telefonuna birdenbire buluşmak için mesaj atan bu esrarengiz adamın kendisinden ne isteyeceğini merak ediyordu.
"Orihara-san, size reddedemeyeceğiniz bir teklifle geldim."
Adam titreyen elleriyle pardösüsünün önünü açtı ve çırılçıplak göğsünü ortaya çıkardı. Adamın fiziksel bir yarası ya da kusuru olmasa dahi Izaya gördüğü görüntüden rahatsız olduğunu hissetmişti, yine de potansiyel müşterisi karşısında bu hoşnutsuzluğunu gösteremezdi.
"Bana vücudunuzu mu teklif ediyorsunuz?" Izaya, havaya minik bir kıkırtı bırakıp masaya doğru eğildi ve adamın ağzını kapatan maskeyi çenesine kadar indirdi. "Vücudunuzdan önce yüzünüzü görmeyi tercih ederim."
"Hayır, hayır, yanlış anladınız." Adam panikle geri çekilince Izaya da kaşlarını çatarak arkasına yaslandı, adam ona reddedemeyeceğini düşündüğü ne teklif edebilirdi ki?
"Orihara-san, elinizin çok becerikli olduğunu duydum." Adam kendini toparlayıp konuşmaya başlayınca Izaya'nın az önce hissettiği rahatsızlık yeniden gün yüzüne çıktı. Eli cebindeki çakıya kaydı.
"Sizden göğsümü kesmenizi istiyorum." Adam titreyen sağ elini sol göğsünün üzerine kaydırarak devam etti. "Kalbimi a-açmanızı istiyorum."
"Ne?" Izaya, cebindeki tutuşu daha da sıkılaştırırken inanmazlık içinde sordu. Adamın ona sunduğu teklif şaşırtıcıydı elbet, ama reddedemeyeceği bir şey olması şüpheliydi. "Benim bundan çıkarım ne olacak?"
"En çok istediğiniz şey." Adam elini göğsünde dolandırmaya devam etti. "Çekinmeyin lütfen, kesin."
Izaya çakısının keskin ucunu adamın göğsüne yasladı.
ππππππππππππ
Diamond Heart isimli şarkıdan esinlenilerek başlansa da sonunda alakasız bir şeye dönmüş bir kurgudur, saygılar.
-Scorpie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diamond Heart [Shizaya]
FanfictionIzaya, en sonunda istediğini elde ettiğini düşündü. Ama kaderine ölüm yazılmış bir günde, lütuf dediği bu laneti kabul ederken ne kadar da yanılıyordu. ~Merhaba, tatlı keder Biliyorum ki benim sonum olacaksın Mest eden gecenin ardındaki gündüz gibis...