plutonunozelyazari yukardakini izledin miii ????
<Jon'un bakış açısı>
Okula gelen yeni 4 öğrenci var ve bizim sınıftalar.
"Evet, bize kendinizi tanıtırmısınız?" Dedi bayan blue
"Ben Alex woods, bu da kız kardeşim Mary" dedi yeni gelenlerden biri öne çıkıp.
"Siz kızlar?" Dedi bayan blue
Bir an onları tanıdım "Luke! Bunlar;" ben bitiremeden onlar söylediler
"Ben Nobody ve bu Blake"
Luke'un gözleri fal taşı gibi açıldı ve onlara baktık
"Tamam yerlerinize geçebilirsiniz" dedi bayan blue.
Herkes yerlerine geçerken Ohm arkamdan beni dürtüp kulağıma fısıldadı "kızları bilmem ama şu kardeşler ile ilgili içimde kötü bir his var".
<bir saat sonraaaaaa ne olduğunu yazmicam çünkü uşeniyorummmmm :)>
kafeterya'da tüm grup oturuyorduk
"Acaba şu yeniler de özel midir?" Dedi Luke.
Durup ona baktım, nobody olabilir... kardeşler de şekil değiştirene benziyor..." dedim
Luke"şekil değiştiren?" Dedi tek kaş kaldırıp.
"Şekil değiştiren, herhangi bir hayvana dönüşebilene denir. Ama sadece bir hayvan... Evan gibi" dedim.
"Jon yine yapsana"dedi Nogla
"Nogla biri görcek!" Dedim sessiz bir şekilde.
"Hadi Jon" dedi Evan.
Gruptan bazıları gücümü biliyor... tamam kabul tüm grup biliyor ama seviyorlar...
"Ayyyyy.... tamam!" Dedim.
Parmağımı, bardağımdaki suya bakarak kaldırınca su havalandı...zili duyunca geri indirdim
"Vay be..." dedi gruptaki herkes sonra kalktık ve beden dersine doğru yola çıktık
Beden dersine girdiğimiz an bir kadını gördük "-ve bu yüzden oluldaki tüm öğrencileri almalıyız" dedi.
"Tamam profesör light..." dedi beden hocamız...
Bizi bir otobüse bindirdiler sonra ise bir yere getirdiler.Içeri girince kadın bize döndü ve "okuldan gelen öğrencilere test yapılacaktır... öğrenciler bu koridora...." dedi.
Bir kapıdan girdik.. sıralar vardı. .. her birinin üstünde birer tablet vardı
"Tabletlerdeki testleri çözün lütfen"dedi profesör.
<Bir kaç dakikaaaa ve Nobody ile blake'in gelmesine sevindinmi?....gergin oldum bir an <:/
Testleri herkes bitirince bizi gruplara ayırdılar profesör gelip eli ile bizi gösterdi;
"Bu grup su kontrol gücüne sahip... araların daki tek fark hepsinin sembolünün farklı olması" dedi ve hepimize taş verildi...
Bana gelen taş mavi ve hafif altın tozları olan bir taştı...
"Bu taşın adı akuamarin" dedi
Başka gruplara da geldi ve herkesi açıklayıp onlara taşlar verdi.
Evan baykuş olabiliyor, Luke ateş yapabiliyor, Ohm zihin gücüne sahip, Tyler beyaz kaplan olabiliyor, Craig havayı kontrol ediyor, Lui is küçülebiliyor (Noglaya'sen bul ben bulamadım :3)
Herkes birbirine taşlarını gösterdi Luke'ta kızıl yakut vardı, Evan'da ise sarı yakut vardı.
Sınıflarımız belirlenince fark ettim de bizim sınıf sadece bizim grup, Nobody ile blake ve şu kardeşlerden oluşuyordu.
Sıralar teker teker olduğundan sağ tarafıma Luke, sol tarafıma Evan geçmek istediler.
Tam sırama giderken biri bana çelme taktı ve düştüm.
Burnum çok kötü acıyordu...
Biri kalkmama yardım edip be i geri otturtu.
Yukarı baktığımda bana endişe ile bakan Evan'ı gördüm
"İyimisin jon?" Dedi
Burnumu tutarken "evet ama galiba kırıldı..." dedim
Tyler geldi ve "saçmalama jon, kırılsa duramazdın" dedi ve maskemin burun kısmına parmağı ile bastırdı ama nasıl acıdı anlatamam...
Çığlığı bastım... "Ha tamam kırılmış olabilir..." dedi Tyler. Luke gelip peçete verdi.
Evan "saol Luke" dedi.
"Önemli değil" dedi Luka ama ikisi de anlaştıklarını fark edince bir an dondular.
Ben ise gülümsedim.
"Bi saniye" dedi biri. Hepimiz sesin geldiği yöne döndük.
Blake ve Nobody bize bakıyordu
"Adın Jonathan mı?" Dedi Blake.
"Evet" dedim gülümseyip.
"İnanamıyorum! Masken olmasa tanımazdım" dedi Nobody.
"Ee nasılsınız Evan? Luke?" Dedi Blake.
"İyi" dedi iksi de.
Blake saat'e bakıp hemen dışarı koştu..
"Noldu?" Dedim
"Profesör onu çağırıyor" dedi Nobody
"Nedeeeeen?" Diye sordum
Nobody etrafa bakındı ve sonra
"Şey.... sorun şu ki.... benim gücüm tekinezi (yanlış yazmış olabilirim)" dedi.
"Vaaay" dedik aynı anda.
"Ama işte sorun da bu.....Blake'in gücü yok..." dedi.
"Yani... taşı var... ama gücü yok işte"dedi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Blake ve Nobody bunların ilk okul arkadaşlarıydı ama orta okulda bunlar başka bir yere gittiler....
plutonunozelyazari;
Hikayeye bu ikisini eklemem rahatsız ettiyse bu bölümü silip yenisini yazabilirim....Umarım beğenmişsindir...
☆★Peace out ★☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
H20Vanoss Or Delitoonz ?
Fanfiction3 sevilen youtuber'ın birlikteliği ve favorim olan Ship'lerin kavgası