Sauna

1.1K 75 13
                                    

Koska on kaunis päivä ja aurinko paistaa sekä linnut laulaa (ei sen jälkeen kun leikin kiväärilläni) niin päätän että on loistava aika lähteä käymään mummoni kissan veljen omistajan kaiman serkun lapsen ystävän äidin puu saunassa.

Toisaalta viimeksi kun olin saunassa itse herra James Charles yritti syödä minut koska saunassa haisi pekoni aika pahasti, ai niin! Koska olen niin oRiGinAl cOnTeCt tekijä kuvasin Tik Tokkiin videon jossa tuohan James Charles palettini.

Se oli feikki koska paletti oli aivan vitun kallis ja minulla ei ole rahaa.

Toisaalta silloin 2019 Coachellassa otin Blow Jobin Jamesilta...eikun, hups sen piti olla salaisuus.

Yhtäkkiä radio aukeaa (laitoin sen päälle) ja lempi laulajani Jari sillänpää alkaa laulamaan "SINÄ ANSAITSET KULTAA, HEI ÄLÄ IKINÄ ENÄÄN" koska rakastan SILTSU oPpAa niin melkein alan kiljumaan.

Pian kuitenkin maan alta tulee Lotta lammas ison kaivurin kanssa joka on vaaleanpunainen ja siinä lukee "Lotan kaivamis Oy jotain piste piste piste"

Hän heiluttaa päätään edes takasin samalla kun laulaa hard metal biisiä koska Lotta luulee olevansa yksi KISS bändin jäsenistä, mielisairaalaan kuuluu jos minulta kysytään.

Koska olen niin SwÄg alan tanssimaan fortnitestä tuttua orange justicea ja laulan Justin Bieber OpPaRiN Love Me Love me vai mikä saatan olikaan.


Oon aikuistunut liikaa ja huumori vaan huononee, brös give me söme humör plz🐸🐸

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pipsan kerhoWhere stories live. Discover now