buragin sakatlanmasi

27 3 8
                                    

Karanlik bir gundu. Burak sokakta arkadaşıyla top oynuyordu. Sonra arkasından biri sert bir şeyi bacağına attı. Sonra burak yere yığıldı hemen annesi gelip çocuğuna yardım etti.hastaneye gittiler ve doktor ben bu hastaya bakamam dedi.nedenini sorduklarında birşey demedi.anne ve baba çaresiz bir şekilde çocuklarına bakıyordu. Çocuk artık biraz tuhaf bakıyordu ama neden bunu sadece doktor biliyordu ona yalvardılar ama bisey demedi . Siz en iyisi bif hocaya gösterin bu çocuğu dedi. Anne ve baba iyice tedirginlesti . Ertesi gün bir hocaya gittiler.hoca çocugun bacağına baktıkça kendini geriye çekiyordu. Ben buna bakamam deyip soracağını çağırdı.anne ve baba çok korkuyordu ne oluyordu böyle. Sonraki gün çocuk iyice kötüleşmeye başladı.anne bu böyel olmayacak deyip başka bir hocaya gitti bu hocada tuhaf hareketler yaptı. Anne yalvardı rüşvet teklif etti ve hoca soyledi.

Senin çoğunun ruhunu almışlar.cini çağırdıkları şişeyi ona atmışlar ve o sise onun ruhunu almış.

Ne olacak şimdi cocugum hep böylemi olacak .hoca konuşmaya başladı onu kurtarmanın tek yolu aileden birisinin ruhunun olduğu yere gitmesi bunu başarmanın yolu ise benimle çalışmaktır.ilk başta cocuga atılan şişeyi bulmanız lazım onu bulduktan sonra yanıma gelin.

çocugun ruhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin