Başka kim olabilir?

11 6 7
                                    

Bu bölümde küfür vardır. Rahatsız olan okumayabilir.

"Niye başlamak zorunda?
Bu LÂNET OKUL NIYE BASLAMAK ZORUNDA!?
Ah cidden niye?
Niye yarın okul var?"
Benim sabahın köründe yaptığım bu delice çığırmalarımı abim yan odadan duymuş olucak ki hızlıca odaya girdi. Hatta girmedi direk daldı.
"Kim ne? Noldu? Ahh cidden hyuna bir şey oldu sandım... Artık alışmalısın ha? Ne dersin? " tabii onun için söylemek kolaydı. Benim gibi içine kapanık değildi hem.3 aydır annemlerin yanında Busan da kaldığımızdan   biricik sevgilisi 'naeyon' u görememişti ve okullar başlayacağı için sevgilisine kavuşacaktı. Biz istediğimiz liseye gidebilmek için abinle kendimize Seul da bir ev tutmuştuk. 
"Senin için söylemesi kolay tabi biricik canın sevgiline kavuşakasın." Benim bunu söylememle birlikte kafama pembe tüylü kılıflı bir yastık yemem bir oldu."Yah! Napıyorsun sen!? Odama kapıyı kırar gibi girdiğin yetmiyorken şimdide yastık mı atıyorsun!? You are died..." dememle yataktan üstümde mor pijamamla fırlamam bir oldu. Benim yataktan kalktığımı gördüğü gibi topuk yapması bir oldu. Haketmişti. Onun bu evden bu gün cesedi çıkıcaktı. En sevmedigim şeyin yastık firlatilmak olduğunu bilmesine rağmen o bunu yapmıştı. Ben onu son sürat oturma odasına doğru kovalarken kapı çalmıştı. Kapıyı takmayıp koşmaya devam ederken bu sefer yine kapı çalmıştı. Bunun son bulamayacağını anlayıp kapıya doğru ilerlediğimde Baekhyun da arkamdan geliyordu. Kim di bu sabahın köründe kapıyı kırarcasına çalan? Elimi kapıyı açmak için ileri atıp açtığımda karşımda eun se yi görmüştüm. Başka kim olabilirdiki? Elindeki içinde poğaça falan olduğunu düşündüğüm poşetleri bi köşeye bırakıp bana koşarak sarıldı. Onunla 3 aydır hiç görüşememiştik. Sadece telefondan konuşup yazışabiliyorduk.
"Özlemişimmm"
"Yani bi zahmet özlem çek kızım. 3 aydır görüşemiyoruz. Aa Baekhyun da burdaymış. Gel sana da sarılıyım çocuk adam." Dedi tüm boş boğazlığını kullanarak. Benim kucağımdan ayrılıcakken kulağıma 'bak şimdi' gibi bir şey fısıldadı. Benim kollarımdan sıyrılıp Baekhyun un kucağına girdi.
"Ah Baekhyun biliyormusun gelirken naeyon u bi erkekle kafenin önünde gördüm ama erkeği tanımıyorum. Sen baksan yine iyi olur bence. Sonuçta sevgilin fıstık gibi. Seninkini görenin şeyi kalk- "
"Tamam! Dur! Ben gidiyorum. Nerdeki kafe demiştin?! Gidip ağzını yüzünü sikiyim şu piçin."
Derken montunu giymiş telefonunu arıyordu. "Şu sokağın başındaki yok mu o. Ama sen yine de o kadar şey etme belki kuzeni falandır." Eun se nin bunu demesiyle beraber abimin telefonu bulup evden kapıyı çarparak çıkması bir olmuştu. Hemen ardından:
"Biraz kız kıza kalsak fena mı olur?" Diyen ve piç smile atıp göz kırpan bir eun se görmüştüm. Gerçekten bu kızın damarlarından piçlik akıyordu...






Nasıl gidiyor?





Severek okuyormusunuz?






Lütfen oylayıp yorum yapın.






Ha bişey daha












Yorum yapın;)







Neyse
By
By







Yeni bölüm için 5 oy 5 yorum





Hikayemi arkadaşlarınıza önerirmisiniz?













Şunu da bırakıyım da şuraya gözümüz gönlümüz açılsın.










.


~EVERY DAY~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin