Tanıtım; " 𝒴𝑒𝓃𝒾𝒹𝑒𝓃 𝒹𝑜ğ𝓊ş..."

67 5 28
                                    


Bölüm şarkıları; Nina Nesbitt- Colder, Lucia-Silence, Billie Eilish- Six Feet Under

Buraya tarih ve saat alayım; benimki 21:17 16/05/19

Buraya nasıl geldiniz? Nasıl ve nereden buldunuz bu kitabı?

İyi okumalar....⭐️🖤


🔥


"Küllerinden yeniden doğmak mı? 

Ben hiç sönmedim ki..."


 Hayat sorumluluklar altında, ölü bedenleri yeşerten ılık nefesler bırakıyordu. Sahip olamadıklarımızı elde edebilmemiz, bedenlerimizin ruhlarımızla birlikte çürümesine kadar gerçekleşmiyordu. Kimi zaman bunlardan daha fazlasını emiyordu hücrelerimizden. Zaman iliklerimizi yok edene kadar durmayacaktı.

Ve bunlar yaşamanın bedeli sayılıyordu. Hayatta yerini belirlemek için gençliğinin her bir saatini yavaş yavaş ölü gençler zamanı kavramının arasında feda ediyorduk. Benim varlığımı tek bir insana feda etme sebebim buydu

Sahi, aşk neydi ki? 

Ben onu affetmeye hazırdım ama, kalbimin kırık parçaları ve mantığımdan geriye kalan birkaç parça düşüncelerin çatışması işi zora sokuyordu...


İhanet, affedilir miydi ki? Affedilmeli miydi?

Kalbimin kırık parçaları batıyordu göğüs kafesime, nefes alamıyordum ama mantığımdan geriye kalan düşünceler, boğazımdaki düğümleri bir bir sıkılaştırıyordu. 

İki ihanet birden yemiştim, sırtım yediğim bıçak darbelerinden delik deşik olmuştu. İhanet, affedilmeli miydi?

Siz affeder miydiniz?

_______________🔥______________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_______________🔥______________

Yazarın ateş mavisi notu;

Hepinize selam.. Yeni bir kitaba başlamaya karar verdim, aklımdaki tozlu raflarda zaten vardı ama ordan çıkarıp üstündeki tozu üfleyeli birkaç saat oluyor. Büyük bir sorumluluk yüklendim, sırtımdaki yükü hafifletecek olan sizlersiniz. Hala düşünüyorum, doğru mu karar verdim diye ama artık başlamak istiyordum. 

Aynı zamanda, bölüm için en üste yazdığım şarkılar, birkaç nota ve kafiyeli sözden çok birer hayat, birer duygu benim için. Kesinlikle öylesine koymuyorum, bu kesinlikle ciddiyetsizlik olurdu. 

Kendimden bahsedecek olursam, 3 kelime ile anlatabilirim: kahve, kitap ve yağmur.

Kim kahveyle yağmurun o güzel ahenkle dans edişini sevmez ki?

Ben severim, işte benim hakkımda bilmen gereken en önemli kural; kahve ve yağmur ikilisine aşık olmam.

Yağmur, sence de çok güzel değil mi? Masum, o kadar masum ki Dünya'ya düşmeyi hak etmeyen bir varlık. Aynı bebekler gibi. Dünya, yağmur damlası narinliğinde ve bulutlar kadar temiz olan bebekler için çok kirlendi bence.

Kural 2; sakın bana saçma sapan, insanlara boş yere 'veled' lakabı takan biriysen gelme.

Her insanın kendi güzelliği, kendi duruşu, kendi özgüveni, kendi kişiliği, kendi hakları ve sana sayabileceğim oldukça seçenek var ve hiç kimseyi bunun için yargılayamazsın. "Tik-tok çekmek, Enes Batur izlemek, saklambaç oynamak, matarasında hala çizgi film karakteri olması, vs vs" hiçbiri buna neden olamaz.

Kural 3; buraya kadar geldiysen tanımışsındır az çok beni. İstediğin zaman mesajlardan yazıp derdini anlatabilirsin. Unutma, her insan değerli ve sen de bunun içindesin. Belki ufacık da olsa sevgiye, sarılmaya ihtiyacın vardır diye söylüyorum; seni seviyorum ve sarılmak için her zaman buradayım.


Bol gülücüklü günler🌸✨


(Ufak bir dipnot; bölüm 1, 5 yorumdan sonra gelecektir.)

𝒜𝒩𝒦𝒜  𝒦𝒰Ş𝒰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin