38. Když vás něco doslova šokuje

129 13 4
                                    

Nevím jestli jsem sama takovej retard, ale když mě něco doslova šokuje tak to šokuje.

Jsem teď déle nečetla kamarádky TF fanfikci, jelikož jsem byla pryč. No a ona jakože se diví že jsem ji ještě nezabila... Tak jsem si to šla přečíst při dějáku...

Píše skvělou knížku... Když v tom jsem došla ke kapitole 18+ tak si říkám že hlavní postava holt s někým bude no....

Ale o dva řádky níž ten slizoun Lockdown... Ten kdo ho má rád tak sorry já ho nesnáším ..

No a v životě bych nečekala že by se tam tohle stalo ...

No zkrátka první reakce byla hlasité: ,,Co??!!"

Musela jsem se podívat jestli tam to slovo opravdu je...

No houpala jsem se u toho na židli ... A pak se tam objevil popis toho asi si to domyslýte.

Další halasitá reakce byla: ,,No twl!!!" A rána pádu ze židle.

Spolužák který vy o co jde dostal záchvat smíchu..

Já jsem si nemohla pomoct a musela pronést: ,,To si dělá prdel! S tím slizounem hnusnim zelenookym!"

Kromě depresý naší dejepisářky a záchvatu mého spolužáka nikdo nepřišel k ujmě.

Není dobré v sobě zadržovat vztek, nejlepší je ho všechen vypustit ven... Ale dodatek, ne ve třídě při hodině...

Pokud si chcete přečíst záživný úsek s panem slizkym zelenookym tak si přečtěte Addeath... Nástupkyně decepticonů na straně Lockdowna - Kapitola 55 :)


Fakta o TF fanoušcíchKde žijí příběhy. Začni objevovat