Bună LorydiAngelo ❤️
Ți-am citit lucrarea. Sinceră să fiu, chiar detaliezi super bine întâmplările, însă în timp ce citeam nu putem să nu observ și unele greșeli minore:
În primul rând, repetarea unor cuvinte în aceeași propoziție. Adică "Caramel s-a dat jos de pe cutare și după Caramel s-a supărat pe cutare". Poți înlocui cuvântul cu "el", totuși. Nu spun că nu e bine, dar probabil ți-ai dat și tu seama că se aude puțin.. nașpa, cum s-ar spune.
Ai mare grijă la spațiul dintre alineate. Sunt foarte importante. Cititori o să se piardă printre rânduri, dacă ai folosi spațiul dintre acestea, s-ar putea observa mult mai bine și va fii mai ușor de citit.
Semnele de punctuație la fel. O virgulă sau un punct, sunt și ele foarte importante. Am întâlnit doar în vreo 2 locuri în lucrarea ta. Totuși e ok. S-a înțeles ceea ce voiai să spui, dar încearcă să mai treci puțin cu privirea peste lectură.
Alineatele. In al doilea capitol probabil, am observat că nu ai alineat mai deloc. Nu mi-a fost dificil să citesc, dar nici ușor.
În rest. Cuvintele sunt "rotunjite" frumos. Detaliile par evidențiate mult mai bine ca la ultimele cărți pe care le-am citit. Am observat că la bază ai suspansul. Îmi place, recunosc. Suspansul e un lucru important, așa le vei trezi cititorilor mai mult interes.
Nota: 9
Acum, probabil Katherine nu a menționat că va fi nevoie și de o plată la fiecare critică, ( voi edita eu) pe care o vom discuta mereu la sfârșit.
Plata constă în: voturi la fiecare capitol al lucrării "Fallen: Shadow Academy" și" I Don't Wanna Live forever"de CatXandra_!
O noapte frumoasă și baftă în continuare, iti voi urmări lecturile ❤️
~Seressih~