– o zi de vară destul de ploioasă, din punctul de vedere al lui Jimin.
Sprijinit cu mâinile de pervazul ferestrei deschise, băiatul privește picăturile de apă ce curg cu grabă din cer, izbindu-se puternic de pământ.
Lasă un mic oftat să îi iasă printre buzele mari și rozalii, întorcând spatele spre geam și cu pași mărunți pășește spre ușa dormitorului său.
Coboară scările ce duc spre sufragerie și își ia jacheta sa preferată de un albastru deschis precum cerul, apucă ușor umbrela și iese din casă.Mergând pe drumul îngust ce duce spre parc, Jimin își îndreaptă privirea spre un grup de adolescenți ce stau pe o bancă, discutând si râzând împreună. Băiatul schițează un zâmbet amintindu-și momentele de când era în liceu.
Ajuns în parc, privește lacul ce a rămas la fel de frumos ca și în anii trecuți, cu apa limpede si ușor călduță.
Obișnuia să vină la acest lac împreună cu fostul său iubit, Min Yoongi, care, i-a fost alaturi băiatului în cele mai grele momente ale sale.
Pierdut prin gânduri, Jimin este trezit la realitate de prietenul său cel mai bun, Seokjin.- Jimin!
Tânărul își întoarse privirea spre băiatul cu trei ani mai în vârstă.
- Seokjin hyung..s-a întâmplat ceva? spuse Jimin ușor timid.
- Oh, nu, treceam pe aici și te-am văzut.. ești în regulă?
- Sigur că da.
Un mic dialog se formase între cei doi prieteni, Jin invitându-l pe cel mai tânăr acasă la el, primind în final răspunsul pe care voia să îl audă.
Pe drumul lung spre casa lui Seokjin, Jimin povestea ce a mai făcut în ultimul timp, hyung-ul său ascultându-l cum a făcut întotdeauna.
Ajunși acasă, cel mai tânăr își lasă pantofii jos la intrare și pășește înăuntru cu pași lenți.>>>>>
CITEȘTI
Dancing with a stranger | Jihope
Fanfiction-🥀 "I can't change the world.... ....but maybe i'll change your mind"