2

26 2 0
                                    

Jimin se așeză pe canapeaua din mijlocul camerei fără a mai rosti un cuvânt.
Hyung-ul său îl privește zâmbind călduros venind lângă el.

- Ai dori să vorbești cu Yoongi?

Auzind acest nume, obrajii tânărului prinseseră o culoare rozalie.

- Mi-ar plăcea.
- Haide. acestea fiind cuvintele spuse de Seokjin înainte de ași lua telefonul de pe măsuța de sticlă așezată în fața canapelei. Apăsând pe numele fostului iubit al lui Jimin, sunetul apelului se repetă de câteva ori, apoi se auzi o voce răgușită.

- Alo, mda? răspunde Yoongi somnoros și ușor plictisit.
- B-bună, hyung. spuse cel mai tânăr în final.
- Aish, Jimin..dormeam.
- Îmi pare rău, Seokjin hyung a vrut să.. îți vorbesc.
- Oh, si tu ai vrut! se apără Jin, ridicând vocea.
Yoongi stătea în patul său, cu telefonul lipit de obraz și cu ochii închiși ascultând mica cearta dintre cei doi, amuzându-se uneori de glasul lui Seokjin.
- Și, Jiminie..despre ce ai vrut să vorbim? îi întrerupe băiatul pe cei doi.
Obrajii lui Jimin deveniră tot mai roșii, auzându-și drăguța porecla pe care fostul său iubit o folosea dese ori.
Apucă ușor telefonul din mână hyung-ului de lângă el și începe să formeze o conversație liniștită cu Yoongi, vorbind despre cum se simte fiecare, ce au făcut în zilele în care nu s-au putut întâlni și despre prietenii lor.
După discuția celor doi, Jimin îi întinse telefonul băiatului de lângă el ce părea a fi plictisit.

- Hyung, ce ai zice dacă i-am invita pe ceilalți? Să stăm împreună din nou, toți!

Auzind ideea tânărului, Seokjin aprobă cu un zâmbet larg, iar băiatul îl luă în brațe bucurându-se că va putea petrece timp cu prietenii lui din liceu.

Rămas peste noapte la Seokjin, Jimin luă niște pijamale pufoase, având culoarea piersicii.
Adora puful roz ce se atingea de pielea lui palidă și fină.
Se lasă pe spate, căzând cu grijă pe așternuturile albe si moi ale patului.
Își închide ochii gândindu-se că a doua zi își va vedea prietenii și că îi va putea strânge în brațe după mult timp.

>>>>

Dancing with a stranger | JihopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum