De dimineata ma trezesc din cauza telefonul si nu, nu era alarma, era Sara care ma suna cu disperare. I-am raspuns si primul lucru pe care l-am auzit au fost niste tipete:
S- HAI ODATA CA INTARZIEM. E 7:40 UNDE ESTI??
L- Ma schimb mai stai 5 min. Oricum orele incep azi la 8:30.
S- Da, da, misca-te!
L-Bineeee, pa.
Ma imbrac asaImi las parul desprins, imi iau ghiozdanul, bani si telefonul si plec.
Cum am intrat pe usa scolii, i-am putut observa pe Alexander si gasca lui cum vin spre noi:
V(Vlad Mnt)- Hopa hopa, dar unde va grabiti asa? Mergeti sa faceti ecuatii?
L-Lasa-ne Vlad.
V- De data asta sunt mai bun si va las. Hai pa, tocilarelor
L- Pa idiotule!
Au trecut orele, am primit un 9 la biologie, dar mna. Ajunsa acasa il sun pe Eric sa il anunt ca accept si eu si fetele :
L- Alo. Eric?
Er- Da Lexi? Ce mai faci?
L- Pai uite bine tu? Te-am suntat sa iti zic ca acceptam.
Er- Perfect. Veniti la ora 18 la depozitul parasit de la marginea orasului.
L- okay ne vedem. Pa
Er-Pa
Dupa convorbirea cu Eric. Le anunt pe fete:
Convorbire prin mesaje
L- Fetelor!!
A&S- Da?
L- Am vorbit cu Eric, i-am spus ca acceptam si a zis ca la ora 18 sa ne intalnim la depozitul parasit de la mariginea orasului.
A&S- Ok.
S- Hai sa ne imbracamla fel! <3
A&L- Daaa!💕
Convorbire prin mesaj incheiata
Ne imbracam asaNe-am intalnit in fata blocului meu si am pornit. Cand am ajuns am vrut sa intram dar 4 matahale ne-au oprit.
X- Nu puteti intra, frumoaselor.
L- Vrei sa vezi ca pot?
X- Mvai, ce frica imi este, ce poate sa imi faca o fata?
L-Asta! Dupa ce am zis asta i-am dat un picior acolo unde nu rasare soarele, un pumn in fata si un cot in burta, dupa l-am lasat ca a cazut lat. Acelasi lucru l-am facut si cu celelate 3.
A- Acum hai sa intram!
L&S- okkk
Pov. Eric
Cat o asteptam pe Lexi, verificam niste dosare. Pana cand aud niste zgomote de afara, decid sa ma uit pe camera.
Ok ce tocmai am vazut? Lexi? A batut cei 4 paznici?? Dupa 5 minute vad ca pe usa biroului meu intra minunata Lexi, Andreea si Sara.
Er-Buna fetelor.
A&L&S- Bunaa!
Er-Lexi am o intrebare. Cum ai putut sa bati matahalele alea??
L- simplu. Ar trebui sa iti iei paznici mai buni.
Er- Okk deci Lexi asta este biroul sefului, asa ca acum Mafia Black e a ta!
L-ok si acum?
Er- Pai trebuie sa vina in 5 minute niste recruti. Ei pentru a intra trebuie sa se bata cu tine si sa stie sa traga cu pistolul.
L- Asa usor e sa intri in Mafia mea?
Er- pai cam da, dar tu cum ai facut 6 ani box si 4 ani autoaparare, va fi mai greu.
L-Ok, presupun sa au ajuns daca da trimite-i aici.
Er-Ok.
Pov. Lexi
Tocmai Eric a iesit sa aduca noi "recruti". Pfff... Mai astept 5 minure si pe usa intra Eric cu Alexander si gasca sa de idioti?
Al- Lexi??? Si tu vrei sa intri in Mafia Black? Haha stai calma ca oricum nu vei intra!
L- Eric astia sunt recruti?
Er- Din pacate, Da sefa.
Al& gasca - SEFA????
L- Hopaaa acum cineva s-a speriat? Andreea si Sara aprope au cazut pe jos de ras cand le-au vazut fețele.
G- Bai ganditi-va logic. Cum niste tocilare sa fie mafioate. Sigur e o farsa.
L- Daca crezi ca e o farsa esti invitatul special in sala de antrenamente, dar direct in ring.
G- Adica va trebui sa ma bat cu tine? Lexi, vei ajunge la spital!
L- Pai hai sa vedem cine bate pe cine!
Cu astea fiind spune am intrat in ring alaturi de George. Cand am primit startul, a vrut sa imi dea un pumn, dar am fost mult mai rapida si m-am ferit. Am continuat asa de cateva ori, pana m-am plictisit sa ma tot feresc. A vrut sa imi mai dea un pumn, i-am prins mana i-am intors-o la spate. Ii apasam mana pe spate pana a cazut jos. I-am dat drumul la mana m-am pus pe el si am inceput sa ii dau pumni si palme. Pana am simtit ca cineva la trage ca sa nu-l mai bat. Era un baiat frumos, inalt, cu ochii albastii.
B(baiatul) Lexi, calmeaza-te il vei omorî.
L- NU! Vreau sa vad macar cateva picaturi de sange.
A- Lex, tie nu iti placea sa vezi sangele, nici macar sa auzi de el sau sa vezi vene, ce ai patit?
Atunci Lexi s-a intors cu fata spre ei si toti au vazut cum ochii aia caprui au devenit aproape verzi.
A- Eric!!!! Ce a patit Lexi????
Er- Ce s-a intamplat?
S&A&Al& gasca- LEXI ARE OCHII APROAPE VERZI!!
Er- Ce?? Si isi intreapta privirea spre Lexi cum abia mai era tinuta de baiatul cu ochi albastri.
B- Ma ajuta cineva??? Nu mai pot sa o tin, are prea multa forța!!!
Al&V- te ajutam noi!
Cand sa o prinda de maini Alexander si Vlad. Aceasta a scapat repezindu-se la George, care era pe jos. Cand sa ii mai dea un pumn, Vlad a prins-o, a luat-o in brate si s-a dat mai in spate vreo 3 metri. Cat timp ei se chinuiau sa o tina pe Lexi la distanta de George, Eric a plecat in graba, sa ia injectia cu calmant. S-a intors si cand a vazut-o pe Lexi, tinuta de maini strans s-a mai linistit. Acesta se apropia de Lexi cu seringa. Cum o vazu fata sa mai calma si incepu sa se zbata:
L-BAIETI DATI-MI DRUMUL! Va rog! Eric daca te apropi cu aia de mine te omor!
Er-Dada hai lasa vrajeala. E doar un calmant. Asa ca stai locului ca sa nu doara.
L- Te rog nu, te rogg! Spune aceasta plangand si tremurand de frica.
Er- Nu vei pati nimic. Inafara de faptul ca nu vei mai vrea sa vezi sange si ochii tai vor reveni la normal.
In timp ce plangea, vlad si Alexander o tineau strans de maini. Iar restul erau inca uimiti de ce s-a intamplat. Mai putin Andreea si Sara pentru ca ele au mai vazut-o asa.
A- Eric, gata fa-i odata injectia!
L-Nuu te rogg, Andreea.
A- Trebuie sa te calmezi cumva!
L- Dar..... nu a mai apucat sa zica ceva ca Eric i-a facut semn lui Vlad sa ii tina mana nemiscata cat de mult poate. In acel moment acul seringi a facut contact cu pielea fetei, aceasta a vazut toate momentele oribile de cand era mica. Serul intra in vena fete cu rapiditate aceasta incepand sa se calmeze si ochii fiind din nou caprui.
Er- Gata a fost asa rau?
L-...... ,Lexi nu vorbea se uita in gol ca o statuie careia ii curg lacrimi.
A- Lexi???
L- ..... Tacea ceea ce ii facea pe ceilalti sa se ingrijoreze.
Al- Eric? De ce a inceput sa tremure asa tare??
Er- ? LEXI!!
L- D..d..da.?? vocea ii era stinsa si tremurata
V- Esti bine??
L- .... n..n..nu...
S- Ce ai patit de ce nu tipi, de ce nu il bati pe Eric, de ce tremuri, de ce nu vorbesti???
L-.... S...s..sse.. va intoarce!
Er- Cine??
L-.......
Er- CINE??? Cand a auzit ca Eric a tipat aceasta a tresarit.
L- El, se va intoarce!!
A&S- Baietii da-ti drumul! Baietii i-au dat drumul, cum a simtit ca nu mai e tinuta, Lexi a luat-o la fuga spre camera ei.
V&Al&Er- Lexi, stai!! Si au inceput sa fuga toti dupa ea. S-au despartit si au inceput sa o caute prin sediu.
Pov. Vlad
Am inceput sa o cautam pe Lexi. Dupa vreo 5 minute vad pe cineva fugind, iar singura care fuge dintre noi e Lexi. Am fugit dupa ea, am prins-o. Si am dus-o intr-o camera unde am legat-o de ceva ( de ce? pai pentru a nu mai fugi si pentru a fi siguri ca ne va raspunde). Le-am dat mesaj celorlalti cum ca am gasit-o si sa vina in camera 20. In 2 minute toti erau in fata camerei. Cand am intrat am vazut ca.........Bunaa! Acest capitol e mult mai lung ca primul, dar eh... In fine. 1476 de cuvinte. Ne vedem data viitoare.💕
Next la 3 🌟
CITEȘTI
O noua viata
Teen FictionLexi - Se da drept o tocilara, toata lumea crede ca ae o viata roz, dar de fapt aceasta are un trecut oribil. Andreea- Prietena cea mai buna a lui Lexi si normala. Sara- Prietena nebuna rau a lui Lexi Mircea- O place pe Lexi, dar ii e frica sa ii s...