3.

50 1 0
                                    

Reggel szerencsére sokáig tudtam aludni.Kimentem a fürdőbe,elvégeztem a dolgaimat,visszamentem a szobámba és kiválasztottam egy fekete magasított derekú farmert,meg egy fehér-fekete csíkos pólót.
-Jó reggelt!-köszöntem Ákosnak,mikor kimentem a szobámból.Mire ő nem mondott semmit,és durcássan lement.
-Hát ennek meg mi baja van?!-kérdezte anya,mikor meglátott a lépcső tetején.
-Neked is szia!Foggalmam sincs.Lehet,hogy megjött neki.-mondtam komolyan,mire anya nagyot nevetett.
-Kurvára nem vagtokviccessek.-problémázott a bátyám.
-Jójójó!Le lehet nyugodni.-erre csak szemforgatás volt a válasza,felkapott egy szendvicset,és visszament az emeletre.
-Rami,kettőre jönnek hozzánk a  vendégek,úgyhogy ki kellene takatítanod a szobádat.- mondta anyám,mire nekem leesett,hogy Dávidék jönnek,és rögtön vigyoroghatnékom támadt.Apa rá is kérdezett,hogy mért vigyorgok ennyire,Ákos meg még mindig a szobájában volt,ha nem mászott ki az ablakon,és szökött meg.
Már csak háromnegyed óra volt hátra.Felmentem a szobámba,magamra dobtam egy kis sminket,meg egy csinosabb pólót,megetettem még Huncutot,és már 14 óra is volt.Izgultam egy kicsit.Lementem,hogy megnézzem mi lesz az ebéd,mikor csöngettek.Anya fénysebességgel szaladt oda ag ajtóhoz,és nagy mosollyal az arcán kinyitotta a vendégek előtt.
-Sziasztok!-köszönt anyám-Örülök,hogy átjöttetek!
-Mi köszönjük a meghívást!-mondta egy negyvenes éveiben járó nő,mellette egy korabeli férfival,mögöttük egy kb 10 éves fiúcskával,és leghátul meg Dávid.
-Szia!Erika vagyok,ő itt a férjem Viktor,és a két fiunk,Dávid és Marci.-nyújtott nekem kezet Erika,és bemutatta a családját.Kezetfogtam Viktorral és Marcival is,mikor Dávid odaált elém,és elvigyorogta magát,és kézfogás helyett megölelt.-Ömmm...Ti már ismeritek egymást?Mert nem úgy viselkedtek,mintha most találkoznátok elősször.-Kérdezte gyanússan Viktor.
-Igen,tegnap Ramival összefutottunk a szántón,és beszélgettünk.
-Akkor én is bemutatnám a családomat.Én Rita vagyok,ő a férjem Balázs,ő Ákos,a nagyfijam,ő meg Rami,a lányom.-mutatott be minket anya.-Na de gyertek beljebb!Készítettünk Ramival ebédet,meg egy kis desszertet is.-mondta,miközben beljebb terelte a vendégeket.Dávid megfogta a kezem,hogy egy kicsit kettesben legyünk.
-Akkor a délutáni találká le kell fújnunk.-mondta szomorúan.-De nehogy azt hidd,hogy ezzel békénhagytalak!-vigyorgott rám,mire elnevettem magam.Nagyon jó volt a délután.Dáviddal jól megvoltunk,de sajnos négy óra fele,el is mentek.
Fél öt után,kaptam egy messenger üzenetet,egy ismeretlentől.Elősször nagyon megijedtem,de amikor megláttam,hogy ki az,nagy kő esett le a szívemről.


Itt a kövi rész!Remélem tetszett.Ha igen,akkor voteold kérlek.Írjátok meg komiba,hogy milyen!!!Hamarossan jön a kövi rész!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 31, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A szomszéd srácWhere stories live. Discover now