~2~

9 1 0
                                    

Akio
Kuro

Dnes jdu do nové školy bojím se. Moje mamka umřela a otec je majitel ZOO a zítra mají dovézt mládě bílého tygra. Co když tam potkám nějakýho úchyla. Řekl jsem si že je to jedno a že se půjdu chystat do školy. Když už jsem byl nachystaný tak jsem si vzal aktovku a klíče s mobilem a vydal jsem se na cestu do školy.

Dnes má přijít nějaký nováček a už by tu měl být protože už za minutu bude hodina.

Už vidím školu už tam budu. Vešel jsem do školy a začalo zvonit tak jsem začal utíkat po schodech a když jsem byl u třídy tak otevřel dveře a vešel jsem do třídy začal tam na mě koukat nějaký kluk. Začal jsem se červenat když učitelka řekla že si mám sednout na volné místo což bylo jenom jedno které bylo u toho kluka který na mě koukal. Tak jsem si sedl vedle toho kluka.

,, Jak se jmenuješ" zeptal jsem se ho.

On na mě promluvil! Začal jsem hned panikařit.,, K-Kuro"

,, Hezké jméno "

,, D-d-děkuji" když zazvonilo tak jsem utíkal na chodbu ale nějaký kluk mě zatáhl na záchody hodil mě na zem připlazil se ke mě a začal mě sundat tričko a až ho sundal tak mě začal líbat. Já jsem se hned rozbrečel. A najednou tam zase přišel ten kluk se kterým sedím ve třídě tomu klukovi co mě líbal tak mu vlepil a ten kluk utekl a ten kluk se kterým sedím ve třídě tak mě podal tričko a zvedl mě a  utřel mě slzy. Po škole jsem se rozběhl domů odemčel dveře vlezl do domu a zamčel utíkal jsem do pokoje. Když přišel do mého pokoje tak jsem šel spát.

Ten Kuro mi přijde hrozně moc roztomilý tak nic už jsem doma a jdu spát.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 19, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My petKde žijí příběhy. Začni objevovat