Neler Oluyor

142 10 2
                                    

Lucy Dragneel

Merhaba ben Lucy Dragneel 9 yaşındayım.sessiz sakin ve derslerine çalışan bir ilkokul çocuğuyum.Hayatımdan mutluyum annem ve babam bana çok değer veriyorlar.Ama kafamı kurcalıyan bir sorun var,soyadim  neden annem ve babamın soyadından farklı?

Öğretmen her yoklaması alırken soyadımdan dolayı bana bakıyor.Birkeresinde bana sen evlatlıkmısın annen baban seni daha nüfuzlarını almadığım dedi.

Ama yüzde yüz eminim ben onların öz kızlarıyım fakat niçin soyadım farklı? Bunu onlara sorunca cevap vermiyorlar çok doğalmış gibi geçiştiriyorlar. Peki niye,niye bana ne olduğunu anlatmıyorlar?

9 yıl sonra

Herşey yolundaydı sadece o çok hayalini ettiğim işime kavuşucaktım nede olsa mezun oluyorum ve artık bır iş sahibi olmalıyım ve artık kalbimi birilerine açabilirim ne de olsa artık güçlüyüm.bunda bir mahsuru olmamalı en kötü nişanlanırım.kabul ediyorum lise bitti diye hayalimdeki işe kavuşamam ama en azından aileme katkım olur ne kadar zengin olsakta onlarda yoruluyorlar değilmi.

Şu anlık sadece yakın bir arkadaşımın kafesinde çalışıcam ve üniversiteyi okuyacağım.

Eve geldiğimizde annemle ve babamla kutlama yaptık gece geç saatlere kadar konuştuk ve ilk defa alkol aldım ne de olsa bir yetişkin oldum.artı ailemin izni var.

Gece 2,5gibi odalarımıza çıkıp uyumak için yataklarımıza girdik.off ne gündü be ama kendime şaşırıyorum lise hayatım boyunca sadece 1 arkadaşım oldu ve onun yanında geçici çalışıcam.tam uyuyacakken mutfaktan ses geldi.annem veya babam büyük ihtimalle şu içiyordur.şu demişken susadım lan. (Sen birde bana sor lucy cim oruç tutuyoruz burda)

Mutfağa girdim ve ışığın kapaklı olduğunu ama hala içeriden ses geldi ni duydum.

-kim var orda (lucy)

-anne sen misin? (Lucy)

-baba..kim var orda (lucy)

Elime beyzbol sopası aldım ve *evet evde beyzbol sopası var* içeri adım attım.

Karanlıkta bir suret bana bakıp sırıtıyordu,yaklaştı ve elimdeki beyzbol sopasını yere attı (hiç sevinmedim bu kişi natsu değil.aman sakın küfür etmeyin orucunuzun sevabı azalır,böyle bir hayırsız için sevap azaltmaya değmez)

Ben ona bön bön bakarken bir anda boynumu emmeye başladı.ay sapık hiç karşılaşmamıştım ama şimdi karşılaşmış oldum.çok panik yaptım annemle babama seslenemiyordum sadece korkuyordum ne yapacağımı bilmiyorum.

Tanrım çok korkuyorum.

Elim tezgahtaki büyük sivri bıçağa değdi ve tuttuğum gibi ona sapladım.bana şaşkınca bakarken bende ona şaşkınca bakıyordum,ne yaptım ben?

Adam yere yıkıldı ve çığlığı bastım.Annemle babam geldiler.

-kızım iyi misin noluy-(layla)

Anne de çığlık attı ve yanıma gelip sarıldı

-kızım iyi misin oldu sana,jude ambulans çağır HEMEN (layla)

-t-tamam (jude)

Yarım saat sonra

Adam ölmüştü,bıçağı profosyonel gibi kalbinden bıçaklamışım ve adamın kalp kapakcıkları hasar görmüş,beni hücreye attılar ve 2 gün sonra mahkemeye yargılanmak için çıkıcam.

Bu olanlara inanamıyorum hayatım mahvoldu ne yapacam ben şimdi. yanımda lacivert tonunda saç rengine sahip bir çocuk vardı.

-selam (???)

-s-selam (lucy)

-yenisin galiba (???)

-evet (lucy)

-ahh özür dilerim kabalığımı affet ben gray(gray)

-tanıştığımda memnun oldum.bende lucy (lucy)

-lucy ne? (Gray)

-Dragneel.Lucy Dragneel(lucy)

Gray'in gözleri sonuna kadar açıldı.sonra sıkça gülümsedi.

-demek Dragneel ha? (Gray)

Kafamı sapladım ve kafamı önüme eğdim.korkuyordum bana ne olacaktı çok korkuyorum.Gray sanki düşüncemi okumuş gibi konuştu.

-korkma beni bundan sonra abi bil.bi sorunun olursa ab in olarak yanındayım küçük kardeşim (gray)

Dedi ve bana sarıldı.cidden iyi hissetmiştim.demek bir abim var,endişem birazda olsa azaldı.

2 gün sonra

Buna inanamıyorum ben sadece kendimi savundum ve suçlu oldum buda yetmezmiş gibi 4 yıl hapis cezası verdiler.ah adaletin bu mu dünya? Nolur,nolur  biri beni kurtarsın bu durumdan.

Merhaba arkadaşlar aslında ilk hikayem değil benim önceki hesabimda sorun oldu ve yeni hesap açtım yazmaya devam ettiğim 4 hikayem vardı size burdan hesabının adını veri cem devam etmemi istediğiniz hikaye olursa burdan devam ederim.

Ilk hikayem in adı"Lucy Dragneel" hesabın adı "nihalzi"neyse çok boş yaptım.

=SEVİLİYORSUNUZ=

KarmaşaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin