Bugün, okuldaki ilk günümdü. Babam, ülkenin en zenginlerindendi ve ben on dil biliyordum. Onun işi yüzünden yeni bir şehire taşındık. 12. Sınıftım ve parayla banyo yapabilmeme rağmen, bir devlet okuluna gidiyordum.
Bu arada, zengin olduğumuz için güzeldim. Sonuçta zengin, bedgörl ve güzel olmalıydım. Dış görünüş olarak, Barbara Palvin'dim. Bu bir kuraldı.
Son model bir arabamla (büyük ihtimalle Lamborghini) okulun bahçesine girdiğimde, bütün bakışları üzerime çekmiştim. Eh, devlet okulundaydım. Böyle olmak zorundaydı.
Ultra kısa kırmızı elbisemle arabamdan indiğimde, herkes bana bakıyordu. Kahretsin çok havalıydım!!!
Sonra zil çaldı ve bahcedekiler sınıflara girdi. Bende, devlet okulu olmasına rağmen aşırı büyük olan okulda, iki saat müdürün odasını aradım. Ben gerizekalıydım çünkü, yanımdan geçenlere bunu soramazdım.
Türkiye'de yaşıyor olmama rağmen Amerika'da bir lisede okuyormusum gibi haftalık ders programımı almıştım. Sonra sınıfları aramaya başladım. Bu koskocaman okulda bir kişi bile yoktu, koridor sessizdi.
Duyduğum hafif çığlıkla sesin geldiği yöne doğru ilerledim. Sesler bir sınıftan geliyordu. Hafif aralık olan kapıdan baktığımda, çok kaslı olan, (ben süpermenim, kasları olduğunu tab2 de anladım) siyahlar içindeki bir çocuğun başkasını dövdüğünü ve dövülen çocuğun yüzünün kan içinde kaldığını gördüm. Evet, okuldaydım fakat insanlar çok rahat bir şekilde birbirini dövebiliyordu. Korkarak bir adım geriledim. Gidip bunları müdüre anlatmak yerine izlemeye karar vermiştim. Müdür fakirdi, bozulan kameraları bile tamir ettiremiyordu.
Ne hikmetse birden ayağım kaydı ve yeri boyladım. Çıkardığım ses siniftakilerin dikkatini çekmişti ve mavi gözlü, siyah saçlı, Yunan tanrısı gibi olan çocuk beni fark etmişti. (Bu arada bildiğim tek tanrı Erostu)
O sınıftan çıkana kadar kalkıp kaçmak yerine sırtımı duvara yasladım çünkü bu klişeyi yaşamalıydık.
Mavi gözlü çocuk üzerime eğildiğinde nane(?) koktuğunu fark ettim.
"Bu gördüklerini unutacaksın, tamam mı?"
Dedi. Az önce bir çocuğu öldüresiye dövmüştü ama disipline gitmekten korkuyordu. Bende böyle manyak bir kurgudaydım işte.Korkuyordum ama karşı çıktığım an beni skmesi muhtemel olan çocuğa karşı geri adım atmayacaktım. "Unutmazsam nolurrr?"
Yumruğunu hızla yaslandığım duvara geçirdi ve duvarın bir kısmı çatladı. Arkadaş Hulk'tı.
Bir anda prosedüre uymam gerektiği aklıma geldi ve kafamı korkarak Hint dizilerindeki gibi salladım. Daha sonra beni bıraktı ve ben hızla sınıfa gittim.
Sınıfta, yine ne hikmetse en güzel sıralar olan, cam tarafı en arka boş kalmıştı hemen gidip oraya oturdum ve bed olduğum için dersi dinlemedim. Ben 12. Sınıftım ve çok önemli bir sınavım vardı ama olsun umrumda değil.
Sınıfın kapısı açıldığında içeri az önceki psikopat girdi ve tek boş yer olan benim yanıma oturdu. OHa aYNı SınıFTaYdıK.
Ders birden bitti ve zil çaldı hemen sıradan kalktım ve kantine gittim. Yeni gelmiştim ama kantinin nerede olduğunu süper güçlerimle tespit etmiştim.
Klasik bir şekilde tost alıp bir masaya oturduğumda yanıma iki kız geldi. İşte bunlarla best olmam gerekiyordu.
"Morhobo yono moson????" Diye sordu siyah saçlı kız. Bende "eed" diye cevapladım
"Aynı sınıftayız da, o çocukla yan yana oturduğuna inanamıyorum!?!??!"
Evet mutlaka ondan bahsetmeliydik.
"Neden, neyi var kiiiiiee"
"Kozooom, o çocoğon boboso bor mofyo"
Hayır burada bir mafyanın devlet okulunda, ve hatta okulda ne işi var diye sorgulamayazsınız.
"AY SEN NE DİYOSON? BEN ŞİMDİ BİR MAFYAYLA MI OTOROYORUUUUM!!!????????" dedim
Dedim her neyse. Sınıfa gittim yerime oturdum. Kafamı sıraya koyup kulaklıklarımı taktım. En sevdiğim şarkı olan yansın geceleri açtım.
(Siktir ciddi olamıyorum jdkdjddoidoe böyle kitapları gerçekten yazıp okuyorlar amk IQ seviyem düştü jdiddidurkrfidj)
Sonunda okul bitmişti. Sınıftan en son çıkmam gerektiğinden, yavaşça hazırlandım. Herkes boştu; bu yüzden koridor da boştu.
Arabama bindim ve evime gittim. Evimiz on katlıydı, iki tane havuzu vardı ama bir tane bile korumamız yoktu. Babam da böyle bir maldı işte.
Odama gidip üzerimi değiştirdim ve uyudum.
Alarmımın çalmasıyla "ooooffffffffffffffffff!!!!!!!!!" Dedim. Okula gitmek istemiyordum ama o çocuğu da merak ediyordum.
Kısa siyah bir etekle siyah uzun kollu bir kazağımı giydim. Bacaklarımın görünmesi hoşuma gidiyordu ama uzun kollu giyiyordum çünkü engelli olmak bunu gerektirirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MaFYamMMm
RandomBurada da, Wattpad bitki örtüsü olan, "romantizm" adı altında yazılan mafya hikâyelerini değerlendiriyoruz. -iro yine ne boş işlerle uğraşıyon aq