-Jungkook-
Dnes s Taem oslavujeme výročí našeho přátelství. Známe se od mala a dnes je to přesně 16 let, co se známe. Zítra má Taehyung narozeniny, takže mě napadlo, že by u nás přespal a zítra bychom oslavili jeho narozeniny. Mám pro něj překvapení. Chci se mu vyznat, jenže nevím jak a jestli to vůbec přijme, nebo odsoudí a už se semnou nebude bavit.
Zazvonil zvonek a já seběhl schody. Otevřel jsem a uviděl Taeho, jak se na mě usmívá a otvírá mi svou náruč. Okamžitě jsem ho objal a s pozdravem ho pustil dovnitř.
''Jak ses měl Jungkookie?'' zeptal se mě a usmíval se tím svým neodolatelným úsměvem. ''Celkem dobře, jen jsem se bez tebe začínal trochu nudit.'' zasmál jsem se a šel do kuchyně. ''A co ty? Nemáš hlad? Nebo na něco chuť?''''Něco bych si dal, nebo spíš někoho.'' zapředl mi u ucha a já se leknutím bouchl do hlavy o skříňku nad linkou. ''A-a koho?'' zakoktal jsem se a hladil si hlavu s mírnou červení na tváři. Třeba by si dal mě s kostkou ledu a trochou čokolády? Mmm dal bych si říct-Jungkook! Teď ne nebo se tam dole něco stane! Okřikl jsem se a zadíval se Taemu do očí.
'' Jungkookie? Hej Jungkookie! Mluvím na tebe. '' cvakl mi prstama před obličejem a zasmál se. ''Copak? Přemýšlíš nademnou?'' ušklíbl se a objal mě kolem pasu a přitáhl si mě blíž. ''T-tae? Mohl.. Mohl bych ti něco říct?'' vím že on tohle vše myslí jen z přátelství a proto se bojím, co na to řekne a jak zareaguje. Rozhodl jsem se mu to říct už teď, nechci dál čekat.
''Jistě Kookie a copak?'' usmál se a políbil mě na nos. Mírně jsem zčervenal a vzpřímil se. ''Mno.. Hele řeknu to na rovinu, nebudu to prodlužovat.'' zhluboka jsem se nadechl a vydechl. '' Miluju tě Tae.'' zavřel jsem pevně oči a čekal, co se stane. Nějakou chvíli se nic nedělo, jeho ruce opustily mé tělo a jeho vůňe se vytratila. Utekl?
_____________________________
Vítám Vás u nové povídky, doufám že se vám bude líbit. Budu vděčná za komentáře, klidně i o tom co mám opravit. Děkuji.