Efter hvad føles som år spørger jeg hvornår jeg skal tage bindet for øjnene af. Jeg kunne høre dem fnise. "Piger kom nu" blev jeg ved med at sige. Jeg begynder at læne mig op af hende. "Wow du dufter mega godt!" Siger jeg, og tager ansigtet ind mod hendes hals. "Du dufter ligesom Hyunjin" hvisker jeg. "Signe~" begynder jeg igen, men den her gang krammer jeg hende også.
Efter noget tid, kunne jeg mærke, at jeg begyndte, at blive træt. Jeg lægger hovedet på Signes skulder, og krammer hendes arm. "Jeg tror Hyunjin er tæt på. Jeg kan hele tiden dufte ham" hvisker jeg, før jeg falder i søvn.
"Y/N kom! Du skal vågne nu" jeg åbner øjnene, men bliver mødt af mørke. Nårh ja. Jeg har stadig bindet for øjnene. Denne gang tager jeg det af, og kan se at både Signe og Sabina står foran mig, men hvem er så personen ved siden af mig? Jeg vender hovedet, og får øje på Hyunjin! Jeg bliver helt rød i hovedet, og rejser mig straks op. HAR JEG LIGGET OP AF HAM HELE DEN TID?! Det her sker bare ikke! Jeg havde sagt, at han duftede godt.
Jeg får kigget på Hyunjin, og han har et smørret smil på læberne. Når de andre piger begynder at gå, BLINKER HAN TIL MIG! Det løgn! Hwang Hyunjin har lige blinket til mig! Omg. Jeg tror jeg skal dø nu.Vi har gået i et stykke tid nu, og vi er endelig ankommet til stranden. Det en smuk strand, men hvis man spørger mig, var det ikke turen værd. Vi gik i hvad? 25 minutter?
Vi lagde vores tasker ned, og de andre begyndte at tage tøjet af, eller drengene gjorde. De tog bluserne af. Jeg kiggede på Hyunjin. Han ser mega hot ud uden bluse på.
"Agh av!"
"Ohh undskyld Y/N" siger Minho, der kommer løbende hen imod mig. Samtidig rejser jeg mig op, og tager volleybolden op i hænderne. "Vil du ikke være med?" Får han spurgt mig, mens jeg giver ham bolden. "Taberne køber is til vinderne, og vi har virkelig brug for din hjælp" siger han. "Tja jeg kunne godt trænge til noget is" siger jeg med et smil på læben. "Er det et ja?!" Siger han glad. Jeg nikker med hovedet som et svar. Han tager mig hurtigt i hånden, og så vi dem der er smuttet.