10/5part2

446 27 1
                                    

Jungkook dan
Yaklaşık 1 saat önce Namjoon hyung gelmiş ve kan vermişti. Üzüldüğünü görebiliyordum gözleri her şeyi söylüyordu O da sevmişti ve kaybetmişti. Biliyordum ne acılar çektiğini. O tanıdığım en iyi kişilerdendi çok iyi kalpliydi asla birini bile isteyerek kırmazdı. (biasımıda övdüm hadi bölüme devam edelim) Tae hyung ise, o benim Jimin den sonra herşeyimdi abim, babam, annem, arkadaşım ve sayamayacağım kadar çok şeyi ifade ederdi benim için. O da kaybetmişti sevdiğini bir kaza yapmışlardı ve Seokjin hyung o kazada ölmüştü. Çok acılar çekmişti abim çok üzülmüştü. Benim ise ağlamaktan göz pınarlarım kurumuştu. Üzgünüm içimdeki suçluluk hissi beni yakıp bitiriyordu. Tekrar tekrar ağlamak istiyordum Jimin için onun için koruyamadım ben onu benim yüzümden şu an buradaydı benim yüzümdendi hepsi benim yüzümden. Meleğim uyuyordu benim yüzümden.
Doktor gelir

Dr
- Jungkook kim?
Jk
- Benim ne oldu doktor bey? ( akşam parti varmış JK gitcenmi? )
Dr
-Hasta sizi çağırıyor.
Jk
- Hangi hasta? (ebem)
Dr
- Jimin bey (evet Jimin Jungkook a hasta)
Jk
- Ah tamam
Jungkook Jimin in odasına girer
Jk
- Nasılsın sevgilim ?
Jmn
- Jungkook biliyorum herşeyi her detayına kadar  yeter artık" hıck" bıktım hıck
Jk
- şşşşş ağlama biliyorum biliyorsun ama nedenlerim var Jimin anlatamayacağım nedenler var Jimin.
Jmn
- Hani birbirimize söz vermiştik Jungkook birbirimizden birşey saklamaya aktık.
Jk
- ama-neyse ben çıkıyorum.
Jmn
- Tae ve Namjoon hyung a söylermisin yanıma gelsinler JUNGKOOK

Jungkook adını söylemişti. Oysaki ben onun dudaklarında sevgilim lafını duymak istiyordum. Tae ve Namjoon hyung a söyledim ve içeri girdiler.
Yazardan
Jmn
- Biliyordunuz.
Nj
- Neyi?
Jmn
- Bilmemezlik yapma hyung Jungkook un beni aldattığını
Tae
- Evet biliyorduk Jimin ama sen onun senin için seni aldattığını biliyormusun? (o nasıl cümle)
Jmn
- Nasıl? (tabi o cimleye karşı eror verdi beyin )
Tae
- Babamı iyi tanırsın Jimin tehdit etti Jungkook u seni öldürmekle. Ama Jimin sen kendini öldürüyodun.
Jmn
- Çıkarmısınız hyung?

Ağlıyordu Jimin kapıyı biri açtı bu Jungkook tu Jimin in arkası kapıya dönüktü Jungkook elini Jimin in beline sardı. Kısa olan genç kayboluyordu ondan uzun olan çocuğun kolarında. Uzun boylu genç konuşmaya başladı
- Özür diliyorum sevgilim özür dilerim bu günden sonra hep birbirimizin olalım sevgilim.

Aaaaa ağlıyom aga ya nasıl bir bölümdü Bölüm sloganımız
1. JEON LARIN GERÇEK YÜZÜ
2. JİMİN ÖLMEZ KOOKMİN BİTMEZ
jdkdldkdkdnrmkskdkdmdjfj en az bir yorum yapıp vote atarsanız çoooooook sevinirim 

😘😘😘😘😘😘

Star (ANGST) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin