NB PROLOG

2K 20 20
                                    

"Beat of your heart belong to me"


"Kemana pun you lari even hujung dunia sekalipun, once i've said that i want you, you'll be mine, in good or bad"

"Perempuan gila!"

"Kau ingat dengan segala harta dan pangkat yang kau ada tu senang-senang kau nak perdayakan aku, nak guna aku macam jantan-jantan yang pernah layan kau tu?! Bullshit! Kau silap orang!" Dadanya berombak kencang melawan setiap rasa yang hinggap pada waktu itu.

Ye! Dia itu lelaki dan lelaki hanya punya satu nafsu. Godaan itu adalah kelemahan bagi sesiapa sahaja yang bergelar lelaki.

Namun dia tetap akan berusaha keras untuk melawan melawan dan terus melawan!

Dia tidak pernah melakukan 'perkara' itu dalam hidupnya!

Selangkah dia kebelakang, selangkah Arissa makin mendekati.

"Really? Then, let me know how much you can prove your words"

Dia melangkah lagi, lagi dan lagi. Mendekati si jejaka yang makin cemas dengan tindakannya.

Di dalam bilik hotel, berduan, hanya mereka berdua, dia dan perempuan yang digelarnya gila!

Tangan Arissa perlahan membuka satu persatu butang bajunya.

Mata tetap menikam anak mata si jejaka dan kaki bergerak seiring menghampiri.

"Hey! Kau nak buat apa hah? Pakai balik baju tu! Shit! Fuckk!"

Sehinggalah ke butang yang terakhir dan baju telahpun selamat berada dilantai dia hanya mampu menyumpah seranah, tidak mampu berbuat apa.

Dia makin bencikan dirinya yang sentiasa akan lemah setiap kali berhadapan dengan wanita itu.

Ye, setiap kali berhadapan!

'Shit!' Bentak hatinya lagi

Kini, di hadapan matanya hanyalah seorang perempuan, boss nya! Hanya bra hitam yang tersarung ditubuh indah itu.

Dadanya makin berombak kencang melawan seribu satu rasa yang makin menyesakkan nafasnya.

Matanya dilarikan daripada pandangan mata helang si Tengku.

Sungguh dia takut!

Takut tertewas!

Tertewas dengan godaan maha hebat si Tengku!

"Betul you tak rasa apa-apa bila tengok i macam ni?"

"Betul you tak tergoda?"

"Betul batin you tak terseksa? Hrmm?"

"Betul you boleh tahan?"

Bertubi-tubi soalan yang dilontarkan kepada jejaka dihadapannya yang kelihatan sesak menahan gelojak nafsu.

Dia itu sudah cukup 'berpengalaman' untuk mengetahui lelaki yang mudah ataupun sudah tergoda. Senyuman sinis diukir.

Sekali lagi dia mengorak langkah menghampiri si jejaka yang semakin kebelakang itu. Sehinggalah dinding menjadi hentian terakhir belakang badan lelaki itu.

Tiada lagi ruang untuk dia larikan diri!

"Hey! You better stay there!! Shit! Don't move!!" Cemas! Ya, dia cemas dengan perempuan gila yang makin dekat dengan dadanya yang sesak itu.

Dan dia telah merencana sesuatu.

Dia ingin lari mengambil baju perempuan gila itu, namun baru  kakinya ingin melangkah, dadanya terasa makin sesak dan sakit!

Arissa yang mengetahui lelaki itu ingin melarikan diri terus menolak dada lelaki itu kembali melekap di dinding bilik hotel itu menggunakan kedua tangannya.

"He--!"

Tidak sempat si jejaka ingin bersuara, bibirnya dicium rakus oleh Arissa.

Tangannya berusaha menolak tubuh separa bogel itu daripada terus melekap didadanya, namun dia lemah.

Entah kenapa seluruh sendi otot badannya terasa amat lemah untuk melawan.

Lemah selemahnya!

Disaat hati tidak mengizinkan, namun tubuh mengatakan sebaliknya, dia hanya mampu merelakan segalanya.

Dia leka dalam sentuhan itu.

Sentuhan lembut daripada wanita yang bergelar boss kepada dirinya.

Bagi dirinya yang tidak pernah melakukan hubungan terlarang itu, sedikit sebanyak batin lelakinya teransang apabila pertama kali dirinya menerima sentuhan sebegitu.

Ciuman rakus tadi yang kasar dan ditolak lama-kelamaan bertukar lembut dan intim.

Arissa yang mengetahui dirinya telah berjaya menggoda lelaki itu tersenyum riang didalam hati.

Lelaki semua sama!

Sebelah tangannya melingkari leher si jejaka manakala sebelah tangannya menekan kepala lelaki itu agar ciuman mereka makin dalam dan lama.

Kedua tangan lelaki itu yang tadinya menolak tubuhnya kini melingkari kemas pinggang Arissa.

Dan si jejaka makin hanyut, hanyut dan terus hanyut dalam pertarungan nafsu di antara mereka.

Sesungguhnya berhadapan dengan wanita ini, mampu meruntuhkan segala benteng yang telah dibinanya selama ini.

Dia terbuai, dia lemah, dia menikmati, dia tidak mampu melawan, dan dia hanya merelakan segalanya.







"Attitude is a choice,
Happiness is a choice,
Optimism is a choice,
Kindness is a choice,
Giving is a choice,
Respect is a choice,

Whatever choice you make makes you,

Choose wisely"

Love,Rys

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Naughty BossWhere stories live. Discover now