Bu ilk hikayem. Yanlışlar olabilir hızlı yazdım. Kusura bakmayın.
Elleri tenimi yakarken inledim. Daha fazla tahrik olmuşçasına git gelleri hızlandırıp elleri saçlarıma ulaştı ve sıkıca çekmeye başladı. Çok geçmeden sarsılarak içime boşaldı. İçimdeki sıvı dahada derinlerime inerken gözlerimi kapadım.
"Harikaydın sürtük meleğim" pantalonunu giyerken konuştu.
"Kötü olduğumu ne zaman gördün Cameron." dedim alt dudağımı dişledim.
"Hiç bir zaman meleğim sen harikasın"
Yerimden kalktım ve kucağına oturdum.
"Bunu çok duydum" dedim ve elimi pantolonunun altından bile belli olan kalın penisinin üstünde sürttüm. Alçak bir sesle inledikten sonra dudaklarına ateşli bir öpücük bıraktım ve üzerinden kalktım.
"Seni sürtük bunu yapma" dedi tıslayarak bundan nefret ediyordu.
"Param nerede" dedim eteğimi düzeltirken.
"Masanın üzerinde"
çantamı ve paraları alıp kapıyın yanına vardıktan sonra ona döndüm.
"Sonraki ne zaman"
"Ben seni ararım Jesica"
"Tamam haber bekliyorum"
Boş olan sınıftan çıktıktan sonra kendi sınıfıma doğuru yürümeye başladım.
Kolumda bir el hissetmemle arkamı döndüm. Ah! yine mi müdür Mark.
"Jesica biraz gelirmisin"
"Tabiki sayın müdürüm" dedim ve yapmacık bir gülümseme takındım.
Müdür odasına girdikten sonra tekli koltuğa oturdum ve çaktırmadan eteğimi yukarı kaldırdım. Müdür kapıyı kapatıktan sonra karşıma gelip oturdu.
"Jesica seni kaç defa uyaracağım daha dikkatli ol diye o sınıfta 5 dakika sonra ders başlıyor ya sizi o halde görselerdi"
"Merak etmeyin her şey kontrol altında müdürüm" dedim ve ayağı kalktım.
"Bir daha olursa bunu yasaklarım biliyorsun sen benim en gözde öğrencimsin" dedi ve göz kırptı.
Seni piç kurusu.
"Tabiki biliyorum ve bunun karşılığını size yeterince veriyorum müdürüm. Öyle değil mi?"
"Tabikide bu gün okuldan sonra odama gel cezalısın"
"Seve seve müdürüm" dedim ve alt dudağımı ısırdım.
"Şimdi çıkabilirsin"
Sonunda bu günkü dersler bitmişti. Müdürün dediği gibi okulda kaldım ve odasına doğuru yürümeye başladım. Kapının önüne geldiğimde durdum ve eteğimi yukarı kaldırdım ve gömleğimin düğümelerini ilk üçünü açtım. Müdürüm tam bir piç ti orta yaşlı olmasına rağmen çekici bir yapısı vardı ve gerçekten sexte harikaydı.
Kapıya vurdum ses gelmeyince açtım. Müdür birşeyler yazıyordu mühtemelen duymamıştı. Beni fark ettüğünde kafasını kaldırdı ve oturmam için işaret verdi.
Oturmak yerine onun yanına gittim ve kucağına oturdum.
"Müdürünü çok seven en iyi öğrencim" dedi ve sırıttı.
Dudaklarımı onunkilerle buluşturdum aynı anda da penisinin üstünde kalçalarımı sürtüyordum. Beni kucağında kaldırıp masanın üstüne oturturdu ve eteğimi iyice yukarı kaldırım iç çamaşırımı aşağı indirdi. Bu arada bende kemerini ve pantolonunun düğümesini çözdüm ve penisini elime aldım. Nefes nefese kafasını göğüslerime gömdü. Ağzımdan bir inleme çıkınca durdu ve bacaklarımı iki yana açtı ve penisini tek seferde soktu. Biraz canım yansada sert sexi çok seviyordum ve bunu en iyi sevgili müdürüm yapıyordu. Hızlı ve sert git gel lerden sonra ikimizde nefes nefese kalmıştık. Ben masadan zar zor indim ama bacaklarım titriyordu. koltuğa oturdum ve müdürüm oral sex için tam önümde durdu. İlk önce penisini elimle sıvazladım sonrada ağzımla sakso çektim. 5 dakika sonra anca boşalabilmişti. Çantamdan kuru mendil çıkardım ve ağımı ve göğüsümün üzerindeki spermleri sildim.
"Çıkabilirmiyim müdürüm" diye sordu o üzerini düzeltiü tekrar masanın başına geçmişti bile.
"Hayır kal sana söylemem gereken şeyler var"
"Peki neymiş onlar" diye sordum bu çok saçmaydı ikimizde az önce olanları unutmuş gibi davranıyordum. Bu her zaman böyleydi önce beni becerip sonrada hiç bir şey olmamış gibi daranabiliyordu. Oysa ben hala olayın etkisindeyfim bacaklarım halen titriyordu.
"Halan senin kaydını başka bir okula aldırmış"
"Ne!! Bu olamaz"
"Ama olmuş işte bak" dedi ve kağıtları bana gösteri.
"Bir yanlışlık olmalı bunu halam ile konuşmam lazım. İzninizle eve gitmek istiyorum" dedim gerçektende bu günkü sexlerden yorgun düşmüştüm. Ve halam neden kaydımı aldırmıştı ki.
"Tamam çıkabilirsin ve unutme her şey aramızda"
"Merak etmeyin aramızda" dedim ve odadan çıktım.
Okulun kapısından çıktığım anda telefonuma mesaj geldi. Durup telefonu çıkardım ve mesajı okudum.
"Müdürünle sex yapmak doğuru değil sevgili Jesica"
Biri bizi görmüştü...