Bölüm 2

2.9K 24 7
                                    

Düzenlemeye vaktim olmadı. En kısa zamanda düzenlenecektir.


"Okulunu hemen değiştiriyorsun Jesica" endişeli bir şekilde 10 dakikadır odayı turluyordu sayın müdürümüz.

"Ne demek okulunu değiştir? Bu, bukadar kolay mı?" ayağı kalktığımda müdür bana doğuru döndü. Gözlerinden resmen ateş fışkırıyordu.

"Yapma Jes yoksa ikimiz de yanacağız" okulumu asla değiştirmezdim hele ki son senemde.

"Bu yıl benim son senem" derin bir nefes aldıktan sonra konuştum "Asla değişmem"

"Haha. O zaman zorla değiştiririm, unutma ben müdürüm" alaycı gülümsemesi yüzünün tam ortasında gel ve bana vur der gibi bana bakıyordu.

"Bunu yapamazsınız. Herkese herşeyi anlatırım" aynı şekilde bende karşılık vermiştim.

"Anlat. Ne olacak beni kovarlar ve tabiki seni, sonra ne olur ailen öğrenir" bu oyun fazla uzamıştı.

"Tamam. Bir saniye düşünmem lazım" lanet olası piç. Beni fena köşeye sıkıştırmştı. Şu ana kadar hiç değişmeyi düşünmemiştim. Bu okulda populer kız ben idim. Herkesin arzu ile baktığı, erkeklerin hayallerini süsleyen bendim. Bu okulda bir çok kişi ile sex yapmıştım evet ama populerlik öyle kolay kazanılmıyordu, işte bende bu yolu seçmiştim.

"Tamam ama bu sırada siz kim olduğunu araştıracak ve cezasını keseceksiniz. Sonra ben buraya geri döneceğim" en cazip fikir bu olurdu. Diğer okulda işlerimi yürütüp buraya geri dönecektim.

"Bana uyar" müdür kullaklarına varacak şekilde gerilen dudaklarını boynuma bastırdı. "Son bir kez"

Başımı salladım ve kendimi onun kollarına bıraktım.

Belimden tutup beni masanın üzerine koydu. Elleri gömleğimin düğümelerini zorlarken ben bir elimi aşağı indirip erkekliğini kavradım. Ağzımın içine boğuk bir şekilde inlediğinde daha fazla bastırıp ellemeye devam ettim. Ellieri gömleğimi açtıktan sonra bu sefer sütyenime yönelmişti. Sert bie şekilde sıkarken ben yavaşça inledim. Bacaklarımı beline dolayıp onu kendime yapıştırdım. Sertliğini hissedebiliyordum.

"Yap artık" daha fazla dayanamamıştım. Kafasını salladığında ellerini eteğimde hissetim. Hızlıca külotumu aşağı indirdiğinde onu içimde hissettim. "Sakın bağırma" sert bie şekilde emir verdiğinde başımı salladım sadece.

"Afferim kızıma" dudakları boynumu linç ederken gitgellere hızlı bir tempoda devam etti. O devam ederken ikimiz de usulca inliyorduk. Aldığım zevk inanılmazdı. 15 dakikada git gide hızlanmaya ve daha sert girmeye başlamıştı. Ben bağırmamak için şekilden şekile giriyordum. İki elim de onun sırtını kavramıştı.

Artık yavaşlamaya başladığını hissedebiliyordum. Ama ben daha fazlasını istiyordum. "Durma. Daha fazla istiyorum" "Jesica dersin başlıyor artık git" "Umrumda değil" erkekliğini kavrayım sıvazlamaya başladım. "Beni deli edeceksin Jes. Sen harikasın" sadece mırıldı çıkarmıştım. Dudağına yapıştığımda beni tekrar kavrayıp kucağına aldı. Bu pozisyonda erkekliği tam olarak kızlığımın altında baskı yapıyordu. Onu elime alıp içime soktum.

"Madem öyle istiyorsun tamam" belimi sıkıca tutup sert bir şekilde içine girdi. Ufak bir çığılık attığımda güldü. "Bu odadan yürüyerek çıkamayacaksın Jesica" dediğini hakkını vercek şekilde sert giriyordu. Biraz geçtikten sonra ikimizde boşaldık. Kendimi koltuğa attığımda derin bir nefes verdim. "Bu inanılmazdı" göleğimi düğümlerken konuştum.

"Partnerim senin gibi biri olunca bu kaçınılmaz oluyor" hafifçe gülümsedim.


"İyi olduğuna emin misin?" ona baktığımda sırıtıyordu.

"Evet" gülümsedikten sonra kapıyı açtım. Bir adım attığımda kasıklarımdaki acı ile inledim. Aynı anda telefonum da çalınca içimden lanet okudum. Cebimde çıkardığım telefonu açtığımda yine o bilinmeyen numarayı gördüm. Omuz silkip mesajı açtığımda ise bu mesaj ile karşılaştım:

"Tctctc çok yanlış Jess. Seni kaç defa uyaracağım. Bu arada sex'te çok iyisin seni bir gün sikmek isterim. Yeni okulunu tebrik ederim senin için zor olacak"

Wow ama bu nasıl..? nasıl herşeyi bilebilirdi. Git-gide kafamı kurcalamaya başlamıştı bu olay. Ama o kadar da umursamıyordum. Neyse ki ailem beni fazla umursamazdı, ama tabi bunu öğrenmemeleri için elimden geleni yapacaktım. Müdür bu işin peşini bırakmayacaktı.

-

"Merhaba Tess. Ve Cameron" Cameron kısmını tıslayarak söylemiştim.

"Merhaba bebeğim" Tess yerinden kalkıp beni kucaklamıştı. Sıra Camerona gelince sadece bakıp yerime oturdum.

Tess telefonu ile uğraşırker Cameron bana birşeyler söylemeye çalışıyordu. Ona boş boş bakarker Tess ayağı kalkmıştı.

"Benim ufak bie işim var siz oturun 5 dakikaya gelirim" başımı salladığımda Tess çoktan harekete geçmişti.

"Bak ne diyeceğim okuldan gideceğini duydum. Aramızda olanları unutalım. Eskisi gibi olalım yani" siktir bu lanet olası okulda herşey ne çabuk duyuluyordu.

"Ne yani bir gün sohbet ederken 'Eskiden seni nasıl sikiyordum' mu diyeceksin" omuz silkip yolda yürüyen insanlara baktım.

"Hadi ama Jess. Yapma bunu" en fazla ne olabilirdi ki zaten bu okuldan gidecektim döndüğümde zaten kendisi unutacaktı.

"Peki tamam" onunla bu işi ne zaman yaptığımızı bile hatırlamıyordum oysa ki eskiden çok yakın arkadaştık.

"Biliyor musun seninle arkadaş olmayı özlemiştim. Yaptığımız büyük bir hataydı" sırıttığında bende ona karşılık verdim.

"Biliyorum. Bencede"

-

Eve geldiğimde önce bir duş alıp sonra annem ve babam ile bu okul meselesinin konuştum. Eski sevgilim yüzünden ve sadece bir dönem sürecek demiştim. Buna inandılar zaten pek umurlarında olduğu da sayılmazdı.

Kendimi yatağıma bıraktığımda bu gün olanları düşündüm. Yeni bir okul iyi olabilirdi. Tess ve Cameron'dan ayrılacağım kısmı olmadan iyi fikir idi. Telefonumun sesi ile düşüncelerimden uzaklaşmıştım. Elime alıp mesaj kutusuna girdim, ah yine o numara.

"Fazla umursamazsın. Bu iyi değil"

Arama kısmına bastığımda yanıt vermemişti. Şu an bunu düşünecek halde değildim. Bu gün olanlar beni yormuştu. Yorganı üzerime çekip gözlerimi kapadım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben MasumumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin