Taehyung sunbae. Siapa je yang tak kenal dia. Senior paling hot kat Dongtan High school.
Mempunyai wajah yang kacak dan berpewatakkan menarik. Senang cerita dia ni perfect semua bende. Nak dibandingkan aku ni. Sebelum tu amari aku perkenalkan diri aku.
Aku, Min seulmi. Pelajar tahun 3 Dongtan High School. Aku ada abang kat sekolah ni. Nama dia Min Yoongi. Tapi macam takde abang. K never mind bende tu. The point yang aku nak cakap, aku ada minat seorang senior sekolah aku. Hah yang aku bebel panjang- panjang tu la. Taehyung sunbae.K sambung balik pasal crush aku tu. Peminat dia keliling pinggang. Dan dia pula bukanlah jenis typical senior yang batak, sombong nak mampus, hidung tinggi tahap langit ketujuh tu. Dia layan je apa yang fans - fans dia ni bagi. Orang sapa dia akan layan. Sebab tu la dia ni mudah didekati. Cuma aku ni je yang pemalu tahap tikus nak tegur dia.
Awww seul mengada.
Alaa kalau diikutkan perangai aku yang tak senonoh ni memang tak la aku malu- malu tikus. Cuma aku pernah disentapkan sekali dengan abang aku.
"Seul. Mengalah je. Dia tak suka perempuan hodoh"
Hell. Suka hati nenek dia je cakap aku hodoh.
Ok aku akui aku memang selekeh. Tapi aku 'gojes'.Nak dijadikan cerita aku ni memang dari kecik ada masalah sakit jantung. Sebab tu la aku mudah pengsan dan aku memang x dibenarkan buat aktiviti yang lasak- lasak kalau kat sekolah.
Dan disebabkan tu la aku tak masuk kelab renang sama dengan taehyung sunbae T T.
Dari kecil aku dah dibiasakan pergi hospital dua bulan sekali untuk checkup. Hospital tu dah diibaratkan rumah kedua aku. Nurse dan doktor situ pulak aku dah anggap macam family aku sendiri. Sampaikan tahap aku lompat - lompat atas katil hospital pon diorang tak kesah.
Dan sampai la suatu hari aku dah disahkan doktor yang aku kena cari penderma jantung secepat mungkin. Sebab keadaan jantung aku makin melarat. Dengan keadaan aku yang susah nak cari jantung yang sesuai dengan aku, kadang- kadang buat aku putus asa. Ya eomma dan appa aku berusaha habis untuk carikan jantung yang sesuai untuk aku. Abang aku pon apa kurangnya. Dah makin nampak kasih sayang nya kat aku.
Muehehehehe
Hari- hari waktu rehat pantau aku kat kantin.
Masalah sekarang ni. Ni tahun akhir Taehyung sunbae. Dengan aku yang macam ni. Aku nk lunaskan sesuatu benda yang dah lama aku rancang.
TADAAAA!
bucket list aku before aku mati. Hahahahahha kedengaran sadis kan. 😌.
Dalam ni mengandungi semua benda yang aku nak buat before apa- apa jadi kat aku. (Cakap mati kang macam menyedihkan pulak)So, nak tak nak aku kena jugak beranikan diri aku jumpa dengan Taehyung sunbae. Demi last wishes aku.
Yas imma strong seulmi!
YOU ARE READING
Bucket List || k.t.h
Fanfiction" Taehyung sunbae, Seul dah tak lama. boleh sunbae tunaikan hajat seul yang terakhir?" You are my last wish. Can you just please follow me?