'Έλενας pov'
Αποχαιρέτησα την Ιωάννα και άρχισα να πηγαίνω στο σπίτι μου που είναι δυο στενά πιο κάτω. Η αλήθεια είναι πως όταν περπατάω με την Ιωάννα μου αρέσει αλλά μόνη μου βαριέμαι την ζωή μου... Έφτασα λοιπόν στο σπίτι μου και έφαγα. Μετά από το μεσημεριανό μου γεύμα πήγα να κάνω ένα ζεστό μπάνιο. Τελείωσα και έκανα τα μαθήματα μου, διάβασα και την άλγεβρα που κανονικά δεν έχουμε την Δευτέρα αλλά οκ. Ήρθε η ώρα 19:00 και αφού έχω ώρα θα δω κανένα θρίλερ μικρού μήκους ή θα δω κανένα τρέιλερ για να το δω με την Ιωάννα ολοκληρωμένο... Ναι αυτό θα κάνω.
Μετά από είκοσι λεπτά βρήκα ένα που δεν έχει πολύ καιρό που ανέβηκε και λέγεται 'θάρρος ή αλήθεια'... Μου φαίνεται ωραίο.
Τέλος πάντων ήρθε η ώρα να ετοιμαστώ. Είδα πως έχει ζεστή έξω και για αυτό θα βάλω το αγαπημένο μου σετ κροπ τοπ με σορτσάκι... είναι απλό αλλά για να κάτσω σε σπίτι θα πάω. Και συγκεκριμένα στης κολλητής μου...
Λοιπόν παίρνω κλειδιά κινητό λεφτά και φεύγω...
'Ιωάννας pov'
Έφυγε η Έλενα και άρχισα να κάνω μαθήματα. Δεν τα είχα καταλάβει και πολύ στο σχολείο διαβάζοντας τα άλλα θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ...
Αφού διάβασα και είχα δύο ώρες μέχρι να έρθει η Έλενα έβαλα να δω Netflix.Είδα μια καταπληκτική ρομαντική ταινία! Ήταν τόσο τέλεια αλλά θυμήθηκα τον tae σε κάποια φάση και wtf? Γιατί να θυμηθώ αυτόν και συγκεκριμένα σε εκείνη την ρομαντική στιγμή?. Τέλος πάντων... Με πήρε ο ύπνος στον αναπαυτικό καναπέ μου και με ξύπνησε η Έλενα. Έλεος! Αν και μου τα χρωστάει η αλήθεια να λέγεται γιατί εγώ την ξυπνάω κάθε πρωί... Μόνο που το πρωινό ξύπνημα είναι αναγκαστικό αλλά το αφήνουμε στην άκρη.
*Ντινγκ ντονγκ*
"Γεια!" Μου λέει μόλις άνοιξα την πόρτα.
"Γεια" της λέω αγκαλιάζοντας την.
Πήγαμε στον καναπέ και η δύο και έβγαλε το κινητό της.Εγώ προτιμούσα να μιλήσουμε αλλά υγεία. Ολόκληρο σαββατοκύριακο μαζί θα είμαστε. Τώρα που το ξανά σκέφτομαι σαββατοκύριακο πάρα σαββατοκύριακο sleep over
κάνουμε... το έχουμε παρακάνει λίγο αλλά από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήμουν πάντα με την Ιωάννα και πάντα υπερβολικές:)...
YOU ARE READING
κεραυνοβόλος έρωτας
Teen FictionΗ Έλενα και η Ιωάννα είναι δύο συνηθισμένα κορίτσια... Τι θα γίνει όμως όταν ερωτευτούν κεραυνοβόλα δύο playboys?... Θα τις ερωτευτούν και τα αγόρια ή θα παίξουν μαζί τους όπως κάνουν με όλα τα κορίτσια?... Να είστε έτοιμοι για ευαίσθητα, γλυκά...