▪Sincerity▪

10 0 0
                                    

Ma volt az a nap amikor rájöttem hogy mit is jelent nekem a Wattpad.
Vissza olvasva így az egész könyvet bár inkább mondanám valami fotó albumnak. Igen, ez a megfelelő név rá. Egy album számomra mert az elejétől a végéig a régi önmagamat látom benne. Azt a 13-14 éves lányt aki elkezdte ezt az egész albumot.
Akkor még csak egy átlagos lány voltam, nem volt semmi baj, semmi szenvedés.  De egy pillanat alatt viharba borult minden. Elveszítettem olyan embereket akiket magam mellett akartam még tudni, és ezt ne úgy értsétek hogy elhagytak, hanem örökre lecsukták a szemüket.(Bocsi hogy így írtam de ami erre a legmegfelelőbb szó azt én nagyon utálom) Utána kerültem bele abba a kegyetlen ármány és hazugság világába ahova nem akartam. Hazug barátok, hibák dombjai. Aztán jött az hogy érzelmileg teljes mértékben kicsináltak engem, elzártam magamat a világtól, nagyon sokat kezdtem egyedül lenni. De ott volt a wattpad mindvégig mellettem!! A nagyszerű írok a könyveikkel csaltak mosolyt az arcomra mert más nem tudott. Betegesen sok történetet olvastam el és azokból kezdtem el tanulni. Mert voltak gondolatok, idézetek amik felnyitották abban a helyzetben a szemem. Ezek mellett derült ki hogy egy bizonyos fokozatú "amnéziám" van, és súlyos alvászavarom. Nem azért írom le ezt mert az akarom hogy a wattpad megsajnáljon, az nekem nem kell.

~*~

Viszont mostanában nagyon szidják a wattpadat mert azt mondják hogy sok a szutyok iromány és hogy nehezen találnak kézre fogható sztorikat. Ez egy kicsit vicces de én számtalan jó sztorit fogtam ki amiket elolvastam, csak vannak lusta emberek akik nem hajlandóak keresgélni. Hahaha.

~*~

A másik hogy ügye az idők során nagyon sok olyan történetet írtam ami egy rész után törlésre került. Mit ne mondjak ennek az oka az volt hogy soha nem akartam azt a valódi történetet leírni amit minden éjjel álmodok de most már úgy gondolom hogy talán ez lenne a legjobb ötlet. A "Felhők felett szerelemmel" kötet kint hagyom de szüneteltetem. A második részt meg írom és utána kezdek bele egy másikba.

További szép napot és vigyázzon mindenki magára. Az összes követőmet és olvasómat meg nagyon nagyon szeretem. ♡







Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 22, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

PHOTOGRAPHY✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora