BÖLÜM 3

238 8 2
                                    

(Saat 20:50 suları)
Enesten;
Birden dönüp Başak'a artık yeter diye bağırarak arabayı sağa çekerek durdurdum. Yol bomboştu, bizden başka kimse yoktu. Başak önce kalakaldı sonra "Ney yeter?" diye sordu. Diyecek bir şeyim yoktu. Ne diyebilirdim ki zaten?! Ayrılmayı ben istemiştim. Ama onu unutamadım. Sabahları unuttum desem bile her gece rüyalarımda benimleydi. Bütün ilişkimiz gözümün önünden geçti, bir film şeridi gibi. Sonra dedim ki; B-ben seni hâlâ seviyorum. Seni yüz üstü bırakmak istememiştim. Çok özür dilerim." Bende biliyordum beni tersleyecekti.
Yazardan;
Başak "Sen ne dediğini bilmiyorsun Enes! Ne demeye çalışıyosun ya?!" Diyip arabadan inip,ağlayarak koşmaya başladı.
Enesten;
Kendimi çok suçlu hissettim, olduğumdan daha suçlu. Bende indim arabadan. Sevdiğimi yanlız başına bu saatte burada bırakamazdım. Hemen peşinden koştum ve ona seslendim. Bakmadı bile. Hızımı dahada arttırdım ve kolunu tutarak onu kendime çevirdim. "Başak b-ben ç-çok özür dilerim." Kekeliyordum ve gözümden yaşlar akıyordu. Çünkü onu  tekrar üzmekten korkuyordum. Onu tekrardan kaybetmekten...
Başaktan;
Beni tuttu ve kendine çevirip kekeleyerek
"Başak b-ben ç-çok özür dilerim." dedi. Ağlıyordu.Onun o halini görünce dayanamadım ve ağlama diyerek sarıldım. En son ona ayrılmadan 15 gün önce sarılmıştım. Onu çok özlediğimi anladım ama artık onunla ayrılma vaktiydi. Enes lütfen yapma diyerek oradan ayrıldım. Arabaya binmedim. Ama o beni arabayla takip ediyordu. Beni hâlâ düşündüğü içinde bi yandan mutlu olmuyorda değildim.
Yazardan;
Otoyola kadar Başak yürümek istemişti. Enes onun yorulduğunu anladı ve onu dinlemeden arabanın direksiyonunu önüne kırdı,aşağıya indi ve kapıyı açarak "Buyrun Başak Hanım." Dedi. Başak yorulduğu için ısrar etmeden arabaya bindi.
Enesten;

Eveeet Enes süper bir konudan bahsedicek acaba ne? Hadi yorumlara❤

BÖLÜM 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin