Привіт мене звати Т/І мені 17 років, я з України, невеликого росту 1,61 темно русявий колір волосся, сині очі, також живу я зі своїм братом І/Б....
І/Б мій старший брат йому 22 років, працює він в компанії, секретарем, його друг директор цеї компанії,
ми з підтримуємо один одного як найкращі брат і сестра...
Наша сім'я була найкращою,ми любили один одного, завжди підтримували один одного, але щастя тривало недовго ...Наші з братом батьки померли, коли мені було 15 років, тато попав в автокатастрофу, а мама померла через рік після смерті батька, (так як у неї були проблеми з серцем), і вона не могла пережити смерть батька...
у мене немає багато друзів, так як я люблю самотність, не люблю багато з ским спілкуватися, і в загалі не довіряю нікому...
Але є подруга її звати І/П вона єдина людина яка мене розуміє і підтримує коли мені важко...
І/П моя найкраща подруга вона дивакувата дівчина, але приємна і має добре серце ,
Вона любить дуже музику і грає на гітарі, навіть мене зацікавила цим і навчила грати, защо я їй дуже дякую...
Також вона любить к-рор групу BTS її біас Чон Хосок🌞 він такий як і вона добрий, милий, і красивий хлопець...☀️Я не знала про них поки мені не розказала подруга, я звичайно послухала їхні пісні, після чого вони мені сподобалися, і потім пішло поїхало, але і цього мені було мало.....
Тепер моя мрія це звісно ж полетіти в Корею і побувати хоть на одному концерті BTS і я добюся свого як кажуть
("НАДІЯ ВМИРАЄ ОСТАННЬОЮ")Ну а цікавого ви ще дізнаєтеся в цій історії, ну що поїхали......................................
Вибачте за помилки це мій перший ФФ я думаю він вам сподобається буду старатися
для вас.......((((((Люблю вас...🙆🖤🐈🖤))))))