#2

113 9 3
                                    

Siedziałem w ławce nudząc się nie miłosiernie. Jedyne co odciągało mnie od chęci popełnienia nagłego samobójstwa było spojrzenie mojego nauczyciela które co chwile mnie przeszywało. Okno na końcu sali było otwarte więc rozwiewało z lekkimi podmuchami moje włosy.

Dzwonek

MÓJ PRZYJACIELU STĘSKNIŁEM SIĘ!!

wstałem spokojnie od ławki lecz w środku aż skakałem z radości. Zacząłem pakować rzeczy do mojej siwo czarnej torby.
- Hiroi mógłbyś chwile zostać? - zawołał mój nowy nauczyciel na co od razu szybciej zabiło mi serce. Spojrzałem na niego trochę zdezorientowany.  Posłał mi jeden z tych łobuzerskich uśmieszków tak żeby reszta klasy nie mogła tego zobaczyć. Poczułem jak nagle zaczeły piec mnie policzki i szybko się odwróciłem się plecami do niego żeby nie mógł widzieć mojej twarzy.  Ostatnia osoba wyszła z sali..
Słyszałem jak nauczyciel zbliża się do mnie wolnym krokiem.
- wszystko dobrze Hiroi? - usłyszałem jego niski sexowny głos tuż nad moim uchem po czym lekko w niego dmuchną. Przeszły mnie nie kontrolowane dreszcze. Odskoczyłem jak popażony i wpadłem na ławke siadając na nią.

- c-co pan?!  - powiedziałem jąkałąc się gdy nauczyciel położył  ręce za mną na ławce znacznie przybliżając się do mojej twarzy. Czułem wypieki na moich policzkach i jego ciepły oddech na mojej bladej twarzy. Czułem jak co chwile przełykam śline ze stresu.

- mów mi Akame.. - szepnął i przybliżył się do mojej twarzy trochę ją przekręcając w bok.

* CO ON CHCE ZROBIĆ?!  ( jakbyś kurwa nie wiedział xD)  *

Akame chwycił mnie za biodra i przeżucił sobie przez ramię. Machałem nogami krzycząc. 
- YAMETE BAKAAA!!

- Nie ładnie tak się odzywać do nauczyciela - klepnął mnie w tyłek i poszedł sobie jakby nigdy nic przed siebie wychodząc z sali.
- PUŚĆ MNIE!!! - walnołem go w plecy ale to nic nie dawało.  Zrezygnowałem i wisiałem tak idąc w nie znanym mi kierunku.  Wow idziemy idziemy i dojść nie możemy. Już mi się w głowie kręci od nadmiaru krwi w mojej małej główce. Machnołem ręką już praiwe zasypiając na ramieniu mojego nauczyciela. I jeszcze mnie zaczą głaskać po placach i zwolnił
* NIE NO JA TU KURWA USNE*
Poczułem jak Akame skręcił w lewo.  Jezu jestem już tak zmulony że mam zamknięte oczy. Chłopak kucnął i złapał za moje plecy zdejmując mnie z siebie.  Nie otwierałem oczu.. Nie chciało mi sie,  nauczyciel oparł mnie na chwilę o ściane i usiadł koło mnie. Słyszałem jak coś przekłada a potem podnosi mnie i kładzie między swoimi kolanami tak żebym oparł się o jego tors. Było mi.. Przyjemnie?.. Czułem się tak bezpiecznie.. I  tak ciepło.. O CZYM JA MYŚLE TO MÓJ NAUCZYCIEL!!
Położył ręke na moich jasnych bląd włosach i zaczą powoli ją poruszać. Uchyliłem lekko usta oddychając spokojnie.
- dobranoc.. - szepnął mi do ucha i pocałował w policzek.  W takiej pozycji zasnołem

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 22, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Prywatne nauczanie || yaoi ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz