Okul'un sahibi ??

3.5K 98 14
                                    

Jungkook un ağzından

Sabah en son uyanan ben oldum. Zaten niye uyansınlar hepsi o küçük jimin yüzünden . Sabah sabah su dökerek uyandırdı. Bak hala aklıma geldikçe sinirleniyorum . Ama aslında jimin e acıyorum çünkü az evvel yongi hyung u uyandırmaya gitmişti ama hala gelmedi nerdeyse 15 dk olmuştu .sonra yongi hyung un odasından jimin koşarak jin hyung'un arkasına saklandı . Jimin'e baktım da saçı başı dalmış , üstü falan yırtıktı .

Jimin : hyung yardım et bana lütfen ölücemmm

Yongi : gel kan buraya küçük jimin bittin sen

Jin : jimin bi dur ya !

Junkook : of susun be sabah sabah

Jimin x yongi x jin : sen sus maknea bozuntusu

Jungkook: tamam yongi hyung u ve jin hyung u anladım da . Sana noluyo çimin !?!?!?!
( bu arada yongi jungkook dan ay olarak büyük olduğu için hyung diyor )

Jimin : eee....... aaa okul saati gelmiş

Diyip odasına kaçtı . Ama ben onunla sonra görüşücem . Bu arada bu gün okula yeni 4 kız gelecekmiş . Nerden haberim olsun derseniz biz okulun sahipleriyiz de ondan .
Kızları önce araştırmıştım ama hiçbir fotoğraf bulamamıştım. Ama olsun kızların bilgilerini okuduğumda yabancı bir isim vardı . Daha çok şey okuyacaktım ama uykum geldiği için kapatmıştım . 4-5 dk sonra okula vardık. Ve yine herkes bize bakıyordu . Havalı girişimizin aynısını sınıfa girerkende yaptık. Sonra zil çaldı ve hoca içeri girdi ses matematik yani uyuma dersi. Sınıfın kapısı tıklanmadan açıldı ve içeriye 4 melek geldi . Geçip kendilerini normal şekilde tanıtımlar diyecektimde arlarından en güzel olan kız konuştu .

Lisa: ben lisa arkamda gördüğünü kızların lideriyim . O yüzden onlara dokunmayın ki dokunamazsınız da

Dedi demek lidermiş. Sevdim ama soru sormadan olmazdı hemen bir soru sordum

Jungkook: dokunursak nolur

Dedim ama cevabı aldığımda biraz şaşırmadım değil .

( buraları özetle geçeceğim lisanın hoca yı dövdüğü yerden alacağım )

Kızların lideri hocayla kavga etti pardon bildiğin erkek hocayı dövdü . Ben ağzım açık bir şekilde onlara bakarken . Onlar çoktan sıraya oturmuşlardı. 7-8 dk sonra zil çaldı ve biz kantine gittik. İlk ben sıraya girdim tost alıp çıktım . Arkamdan yongi hyung ile jin hyung geldi . Ama jimin gelmemişti merak edip kantin sırasına baktım ve jimin yemeğini alış ama sıradan çıkamıyordu çünkü boyu kısa olduğu için kimse onun orda olduğunu görmüyordu ( yazar çıldırdıı ) sonra jimin kızıp bağırmaya başladı

Jimin : LAN İZİN VERİNDE GEÇEYİM SALAKLAR !!!!!!!

Daha sonra jimin yanımıza geldi ama ben hala gülüyordum . Jimin ise seni öldürürüm bakışı atıyordu . Ve konu kızlara geldi onlar hakkında konuşurken kızlar kantine geldi tam karşınızdaki sıraya oturdular . Ve yanlarına twice geldi ....


Çok pis bir yerde bıraktımmm
















GÖRÜŞÜRÜZ 😜😜😜

BANGTANPİNK  OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin