Inicio

142 5 0
                                    


Oᴊᴏs. Cᴏsᴀs. Pᴇʀsᴏɴᴀs. Pᴀʟᴀʙʀᴀs...

Pᴀʟᴀʙʀᴀs...

Nᴏ sᴀʙɪ́ᴀ ᴄᴜᴀ́ɴᴛᴏ ᴘᴏᴅɪ́ᴀɴ ʜᴇʀɪʀ ʏ ᴀғᴇᴄᴛᴀʀ, ᴄᴏ́ᴍᴏ ʟᴏɢʀᴀɴ ᴄᴀᴍʙɪᴀʀ ᴇʟ ᴄᴜʀsᴏ ᴅᴇ ᴄᴜᴀʟϙᴜɪᴇʀ ᴠɪᴅᴀ ᴛᴀɴ ʀᴀ́ᴘɪᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ sᴏɴ sᴏʟᴛᴀᴅᴀs. Hᴇ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴀʜɪ́ ᴀɴᴛᴇs, ᴀʙʀᴀᴢᴀɴᴅᴏ ᴍɪs ᴍɪᴇᴅᴏs ᴘᴇʀᴏ ɴᴜɴᴄᴀ ʀᴇᴛʀᴏᴄᴇᴅɪᴇɴᴅᴏ ᴀɴᴛᴇ ᴇʟʟᴏs ʏ ᴀʜᴏʀᴀ, ᴘᴀʀᴀᴅᴀ ᴀғᴜᴇʀᴀ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ɪ́ᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ, sɪᴇɴᴛᴏ ᴅᴇsᴇᴏs ᴅᴇ sᴀʟɪʀ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ. Eʟ ᴍɪᴇᴅᴏ ᴍᴇ ɪɴᴠᴀᴅᴇ ʏ ʟᴀs ᴍᴇᴍᴏʀɪᴀs ϙᴜᴇ sᴇ ʜᴀᴄᴇɴ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇs ᴀɴᴜɴᴄɪᴀɴ ᴍᴀʟᴏs ᴘʀᴇsᴀɢɪᴏs. Sɪ ᴛᴀɴ sᴏʟᴏ ᴘᴜᴅɪᴇʀᴀ ᴘᴏɴᴇʀ ᴇɴ ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs ᴏ ᴇɴ ᴀʟɢᴏ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ sɪᴇɴᴛᴇ, ᴄʀᴇᴏ, ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪ́ᴀ ʟᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀʀʟᴏ. Eɴᴛᴏɴᴄᴇs, ʟᴀs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs, ᴛᴀᴍᴘᴏᴄᴏ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴄᴏɴsɪᴅᴇʀᴀᴅᴏ sᴜ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴄɪᴀ ʜᴀsᴛᴀ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ʜᴀʟʟᴇ́ sɪɴ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴘᴀʀᴀ ᴜsᴀʀʟᴀs ʏ sᴇɴᴛɪʀ ᴀʟɪᴠɪᴏ.

Oᴊᴀʟᴀ́ sᴜᴘɪᴇ́ʀᴀᴍᴏs, ᴇɴ ᴄᴀᴍʙɪᴏ ᴠɪᴠɪᴍᴏs sᴇɢᴜ́ɴ ʟᴏs ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄɪᴍɪᴇɴᴛᴏs ᴅᴇʟ ᴘᴀsᴀᴅᴏ ʏ ᴇʟ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇ sɪɴ ᴛᴇɴᴇʀ ɪᴅᴇᴀ ᴀʟɢᴜɴᴀ sᴏʙʀᴇ ᴇʟ ғᴜᴛᴜʀᴏ, ɴᴏs ᴅᴏʀᴍɪᴍᴏs ᴇɴ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀ ɪɴᴄᴇʀᴛɪᴅᴜᴍʙʀᴇ ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀʀ ʏ sᴀʙᴇʀ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴍᴀ́s.

A ᴠᴇᴄᴇs ɴᴏs ᴠᴇᴍᴏs ғᴏʀᴢᴀᴅᴏs ᴀ ᴅᴀʀ ᴍᴀ́s ᴅᴇ ʟᴏ ϙᴜᴇ ɴᴏs ᴄʀᴇᴇᴍᴏs ᴄᴀᴘᴀᴄᴇs, ᴘᴏʀϙᴜᴇ ᴇs ʟᴏ ϙᴜᴇ sᴇ ʀᴇϙᴜɪᴇʀᴇ ɪɴᴄʟᴜsᴏ sɪ ɴᴏs ᴅᴀɴ̃ᴀ ᴏ ɴᴏs ᴀᴛᴏʀᴍᴇɴᴛᴀ. Hᴀʏ ᴅᴇᴄɪsɪᴏɴᴇs ϙᴜᴇ ᴅᴇʙᴇɴ sᴇʀ ᴛᴏᴍᴀᴅᴀs sɪɴ ʀᴇᴘᴀʀᴀʀ ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴏsᴛᴏ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀs ᴍɪsᴍᴀs, sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴀᴠᴀɴᴢᴀs.

Hᴏɴᴇsᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ᴍᴇ ᴄᴏɴsɪᴅᴇʀᴀʙᴀ ғᴜᴇʀᴛᴇ ᴏ ᴠᴀʟɪᴇɴᴛᴇ, ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴇsᴛᴏ́ᴍᴀɢᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀɢᴜᴀɴᴛᴀʀ ᴄɪᴇʀᴛᴀs sɪᴛᴜᴀᴄɪᴏɴᴇs. Hᴜʙɪᴇʀᴀ ᴘʀᴇғᴇʀɪᴅᴏ ɴᴏ ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏɴsɪᴇɴᴛᴇ, ᴀʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴠᴇʀ ʟᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴄᴜʙʀɪᴇɴᴅᴏ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴀᴍᴇ́ ʏ ʟᴀ ʟʟᴜᴠɪᴀ ᴇɴ ᴍɪs ᴏᴊᴏs ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄɪᴏ́, ᴘᴏʀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ғᴜᴇ ʏ ʏᴀ ɴᴏ, ᴘᴇʀᴏ ғᴜᴇ ᴊᴜsᴛᴏ ᴇɴ ᴇsᴀ ᴇsᴄᴇɴᴀ ϙᴜᴇ sᴜᴘᴇ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ᴇϙᴜɪᴠᴏᴄᴀʙᴀ. Tᴇɴɪ́ᴀ ᴜɴ ᴄᴏʀᴀᴢᴏ́ɴ ᴅɪᴠɪᴅᴏ ᴇɴ ᴘᴀʀᴛᴇs ϙᴜᴇ ʏᴀ ɴᴏ ɪʙᴀ ᴀ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀʀ, ᴀᴜ́ɴ ʟᴀᴛɪᴇɴᴅᴏ ʏ ᴄᴏɴᴛᴇᴍᴘʟᴀɴᴅᴏ ᴘᴏsɪʙɪʟɪᴅᴀᴅᴇs ϙᴜᴇ sᴇɢᴜɪ́ᴀɴ ᴅᴇsᴇɴᴛᴇʀʀᴀɴᴅᴏ ᴄᴀᴅᴀ́ᴠᴇʀᴇs, ᴏ ᴀʟ ᴍᴇɴᴏs ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴄᴏɴsɪᴅᴇʀᴀʙᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴀʟ.

Pᴇʀᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴅɪᴊᴇ, ʟᴀᴛɪᴇɴᴅᴏ...

¿Qᴜᴇ́ ʜᴀᴄᴇʀ ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇs, ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴇɴ ᴛɪ ᴘᴀʀᴀᴄᴇ ᴇsᴛᴀʀ ᴍᴜʀɪᴇɴᴅᴏ?.

Mɪs ᴏᴊᴏs, ᴀɴᴛᴇs sᴏɴ̃ᴀᴅᴏʀᴇs ʏ ʀᴀᴅɪᴀɴᴛᴇs, sᴇ ʜᴀʟʟᴀʙᴀɴ ᴀ sɪ ᴍɪsᴍᴏs, ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ, ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴀʀᴇɴᴛᴇs ᴅᴇ ʙʀɪʟʟᴏ.

¿Cᴏ́ᴍᴏ sᴀʟᴠᴀʀ ᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴄᴜʏᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ sᴇ ᴀsᴇᴍᴇᴊᴀ ᴀ ᴜɴ ᴏᴄᴇ́ᴀɴᴏ sɪɴ ᴏʀɪʟʟᴀs, ᴀ ᴜɴ ᴀʙɪsᴍᴏ sɪɴ ғᴏɴᴅᴏ?.

¿Cᴏ́ᴍᴏ sᴀʟᴠᴀʀsᴇ ᴀ sɪ ᴍɪsᴍᴏ ᴅᴇ ᴍᴏʀɪʀ ᴇɴ ᴠɪᴅᴀ?.










¡Bɪᴇɴᴠᴇɴɪᴅᴏs ᴛᴏᴅᴏs ᴀʟ ᴇsᴘᴇᴊɪsᴍᴏ!

Nᴏ ᴏʟᴠɪᴅᴇɴ ᴠᴏᴛᴀʀ ʏ ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀʀ.

Cᴏɴ ᴄᴀʀɪɴ̃ᴏ, ɪᴠʏ♡.


Mɪʀᴀɢᴇ  © Donde viven las historias. Descúbrelo ahora