Don't Go

340 14 1
                                    

သူအိပ္ခန္းထဲဝင္လာေတာ့အိပ္ေပ်ာ္ေနပီျဖစ္တဲ့သူ႔က
ေလးေလး....

'Good Night my love😗'

နဖူးေလးကိုၾကင္နာစြာနမ္းလိုက္ေတာ့တအင္းအင္းတအဲအဲနဲ႔အသံေလးထြက္လာသည္..

'သူမ်ားအိပ္ေနတာကိုခိုးနမ္းတယ္'

'ဟားဟားကိုယ္ကအသည္းယားလို႔ပါဗ်ာ..good night kissေလ'

'ဟုတ္ပါပီ'.

'ေသခ်ာအိပ္ေနာ္ကေလးရဲ႕အိပ္မက္ထဲကိုယ္လာခဲ့မယ္'

'Nae..'

တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ဖက္အိပ္ရင္းအိပ္မက္ကမာၻဆီသို႔.....
.
Don't Go ~~~~~~~

ေက်းငွက္တို႔ရဲ႕အသံနဲ႔အတူမနက္ခင္းေလးစတင္လာခဲ့သည္..

မ်က္လံုးႏွစ္လံုးဖြင့္လိုက္သည္ႏွင့္ခ်စ္ရသူရဲ႕ရင္ခြင္၏ေႏြးေထြးမႈေၾကာင့္ျပံဳးလိုက္မိသည္..အတူေနခဲသည္မွာ4ႏွစ္႐ွိခဲ့ေလပီ..ဒီရင္ခြင္ရဲ႕ေႏြးေထြးမႈမ႐ွိရင္မေနတတ္ေတာ့ေပ..အျမဲဒီလိုေလးေနခ်င္ပါရဲ႕...
ပြေယာင္ေယာင္ေလးျဖစ္ေနတဲ့ႏွာတံေလးလည္းခ်စ္တယ္..ယုန္သြားေလးေတြကိုလည္းခ်စ္တယ္..ပါးေပၚအမာရြတ္ေလးသူအႀကိဳက္ဆံုးေသာအရာေလးအားဖြဖြေလးနမ္းလိုက္သညိ.....

ထိုစဥ္..သူ႔ခါးကိုကိုင္ထားတဲ့ေႏြးေထြးလက္တစ္စံူ..

'ေဟ့..ကိုယ့္ကိုခိုးနမ္းေနတာဘယ္သူလဲ'

'ဟာ..ႏိုးေနတာလား'

'အစကအိပ္ေနတာပဲ..ကိုယ့္ကုိေသခ်ာစိုက္ၾကည့္ပီးပါးေပၚကိုလာနမ္းတဲ့ေကာင္ေလးေၾကာင့္ႏိုးလာတာ'

'အက်င့္မေကာင္းဘူး..အိပ္္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတယ္'

စိတ္ဆိုးမာန္ဆိုးႏွင့္အိပ္ရာထဲမွထထြက္ဖို႔ျပင္ေနစဥ္အားနဲ႔ဆြဲခ်လိုု္က္ေသာသူ..

'စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ကေလးရယ္.ကို္ယ္ကကေလးဘာလုပ္မလဲေစာင့္ၾကည့္ေနရင္းအနမ္းခံလိုက္ရတာေလ'

'ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္အက်င့္မေကာင္းတာပဲ..မေခၚဘူး'

'ဟာ..ကေလးရယ္ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာ..ေနာ္'

'ရပီ. ရပီ..မနက္ပိုင္းႀကီးစိတ္မဆိုးခ်င္ေတာ့ဘူး'

'ေက်းဇူးတင္လိုက္တာကြာ..ခ်စ္တယ္ကေလး'

'ေတာ္ပါ...'
.
'ကို္ယ့္ကိုစိတ္ဆိုးေျပရင္morning kiss😗'

'ေစာတီးပဲေရသြားခ်ိဳးပီ..'

'မေပးဘူးေပါ့..ဒီေန႔ကစားကြင္းလိုက္ပို႔မလို႔ကို...'

'တကယ္!!'

'မသြားေတာ့ပါဘူး..'

'ကိုကုိကလည္းလိုက္ပို႔ေနာ္'

'တကယ့္ကေလးေလး.'

'လိုက္ပို႔မွာလားလို႔'

'ပို႔ပါ့မယ္ဗ်ာ..အရင္ဆံူးmorning kissေပး'

မြ..မြ

'ရပီလား'

'ရပါပီဗ်ာ..'

'လႊတ္ေတာ့ေရသြားခ်ိဳးေတာ့မယ္'

ယုန္သြားႀကီးနဲ႔ရီကာၾကည့္ေနေသာသူ႔ေၾကာင့္႐ွက္႐ွက္ႏွင့္ေရခ်ိဳးခန္းထဲေျပးဝင္ခဲ့ရသည္..4ႏွစ္တာမွာလက္ကိုင္တာနမ္းတာလုပ္ခဲ့သည္..အခ်ိန္ၾကာေသာ္လည္းခုခ်ိန္ထိ႐ွက္ေနဆဲပင္...သူ႔ဘက္ကခြင့္မျပဳရင္ခ်စ္ရသူကဘာမွမလုပ္ခဲ့..ဒီအခ်ကိေၾကာင့္jeon jung kookဆိုသည့္လူႀကီးအားသူယံုၾကည္ခဲ့ျခင္း..

'ကေလးေရေရခ်ိဳးတာျမန္ျမန္ခ်ိဳးေနာ္အေအးပက္မယ္'

ခုလည္းေရခ်ိဳးခန္းေ႐ွ႕မွစိတ္ပူစြာေအာ္ေနေသာခ်စ္ရသူ.

'ခ်စ္လိုက္တာJeon Jung Kookရယ္'

_______________________________

1လၾကာပီးမွupdate😆😆😆
စာေရးသားပံုေတြေျပာင္းထားပါတယ္ေနာ္
အရင္ေရးထားတာေတာဆန္လို႔😆😆😅
အေျပာင္းအလဲေၾကာင့္စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္သြား
ရင္miyanaeyo🙇‍♀️🙇‍♀️
အယြန္းေလးficေတြအကုန္upေနပါပီေနာ္
😁ေမ့ေနရင္လည္းအစကျပန္ဖတ္ေပးၾကပါ.
ပလိစ္😘😘😘

#Yoon❣❣❣

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 23, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Don't Go!!!!!..Where stories live. Discover now