Ei, timpul trecea, eram i n semestrul 2 de scoala. Aveam emotii pt ca stiam ca mai e putin si merg la liceu, totusi mai e ceva timp.
In ultimul timp a inceput sa.mi placa de Sebi ... ma gandesc mereu la el, cand imi da mesaj azi, cand ne vedem maine pe afara sau cand o sa pot sa.i spun ca imi place de el. Eram efectiv deprimata cand nu imi dadea mesaj, stateam cu o cola in mana, in fata geamului de pe care priveam un apus superb asteptand sa vb cu el...
Deodata incepe sa imi vibreze telefonul pt cateva secunde iar apoi se opreste. Asta inseamna ca primisem un mesaj! Cand am deschis telefonul... era un mesaj de la ... ce... ALESSA?!
MESAGES
-Hei Dia...-buna Alessa...ce s.a intamplat?
-pai...dupa cum ai auzit...m.am despartit de Lucas ( sad face )
-da...am auzit de la Aza, imj pare rau...
-nu! Mie imi pare rau, chiar foarte rau! Nu trebuia sa las balta prietenia noastra pentru un baiat...
-nu.i nimic. Eu nu am fost niciodata suparata pe tine, te iert, sper sa mai putem fii prietene...
-normal! Nu esti tu DIAmantul meuu? Te iubesc mult! Am fost foarte proasta si sper sa mai putem fii BFF...
-asculta...lucrurile s.au can schimbat de cand nu am mai vorbit... vom fii prietene! Si BFF la momentul potrivit... acum Aza e ca sora mea, nu as putea lasa.o, dar sti cum zice toata lumea... cel mai frumos grup de prieteni este in 3 (hihi face)
-okei, am sa incerc ( inima)
Nu imi vine sa cred ca m.am impacat cu Alessa, dar oricum, vom fii prietene, bune!
Scuzee, am teze, revinn ❤