Artık bıktım.Kimi "Artık vazgeçsen iyi olur.", bazıları "Özgünlüksüzmüş duydunuz mu?", Kacchan ise "İzukunun diğer okunuşu Deku ve Deku hiçbir şey başaramayan demek."...
Herkes benim sadece onların ki gibi gücüm olmadığı için hep dışladılar. Ama artık tak etti. Onlardan öcünü alıcam ve günlerini göstereceğim...
-İZUKU MİDORİYA-
Merhaba, benim adım İzuku Midoriya.Japonya da yaşıyorum.Bir zamanlar özgünlüksüzdüm.Herkes bana sanki bir canavarmışım gibi davrandılar.Ama artık öcümü alıcam.İşte bu yüzden Kötüler Derneği ne katıldım.En azından beni anlıyorlar.Şimdi katılma serüvenimi dinleyin.
{Yaklaşık 4 yaşımdayken özgünlüksüz olduğumu öğrendiğimde kahramanlık hayallerim suya düşmüştü.Hayal kırıklığı ile ortaokula kadar geldim.Hep insanları kıskanmışımdır.Ama yinede ümidimi kesmeden 8.sınıfa kadar geldim.Ta ki Kacchanın kötü adamla karşılaşmasına kadar.O gün güçsüz olmama rağmen bir kereligine birisini kurtarmak istemiştim.Onun yanına koşup işe yaramayan kurtarma çabalarımdan sonra yorgun düştüm.Sonra güçlü bir patlama ile şaştım kaldım.O patlamayı yaratan kişi ALL MIGTH... 1 numaralı kahraman.Hep onun gibi olmak istemişimdir.Ama onun şu sözünden sonra vazgeçtim. "KAHRAMAN OLMA HAYALINI BIRAKMALISIN. ÇOK ISTIYORSAN POLIS FALAN OL. ONLARDA ÇOK IYI ISLER YAPARLAR." Kim ne derse desin takmayan ben, onun o cümlesinden sonra kahramanlık hayali mi bıraktım ve herkesden öç almak için KÖTÜ olmaya karar verdim...All Might Tarafı
Gittikçe güçsüzleşiyorum. 2 saat kahraman formumda durabiliyorum.Acilen bir varis bulmam lazı-... Dur hele. Şu jöle kötü adamla olan daki çocuk... Aradığım kişiyi buldum.
İzuku Tarafı Devam
Deku:Of okul berbattı.Yine yaptılar yapacaklarını.Şerefsizler. Hepinizi öldürücem...
Bu düşüncelerimi çok güçlü bir rüzgar böldü.O kişi... ALL MİGT?!All Might:Merhaba delikanlı. Adın ne?
He? Adımı neden soruyor? Ben ne yapmalıyım?
Deku:M-Midoriya İ-İzuku...All Might:Merhaba genç Midoriya.Bir gücün olsun ister misin?
Tanrım hayallerim gerçekleşiyor.Bir güç...
Deku:Evet.All Might:One For All.Bir devretme gücü. Benden de sana geçecek.Ister misin peki?
Deku:Tabiki de. Bu hayalimdende iyi olur.
Artık öcümü alabilicem.All Might:Plajda buluşalım.Eğer bu gücü ISTIYORSAN çok çaba sarf etmen gerek.Yoksa ölürsün.Saat 6 da.Geç kalma sakın daha önümüzde çok uzun bir yol var...
Deku:T-tamam.
All Mightin gücü bende olursa herkesi yenebilirim.Sonunda ben tanınacam...
3 Saat Sonra
All Might:Genç Midoriya bu gücü isyiyorsan -liste uzatır- bunları yapman gerek. 10 ay sonra az da olsa hazır olursun.Yueiye girmek istiyor musun?
Ne demem lazım? Hayır dersem birşeyler olduğunu anlar.En iyi evet diyim.
Deku:Evet.-Yumruğunu sıkar-All Might:O halde çöpleri temizleyerek başla.
Deku:Ha? Ne? Ne çöpü? Bu -bir yığın çöp gösterir- çöplerden mi bahsediyorsun?!
All Might:Haahaahaa! Evet onlardan bahsediyorum. 10 ayda burayı tertemiz yapıcaz.
Onun hiç düşünmeden gülümsemesi beni sinir ediyor.Ama katlanmak zorundayım.
Deku:Anlaşıldı...
-DEVAM EDECEK-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku |TodoDeku|
FanfictionDeku artık hakaretlere dayanamaz ve kötü olmaya karar verir. Acaba neler yapacak? Öldürebilecek mi? Bakalım...