All Might sahilde beni bekliyordu ve sorguya alacaktı beni. Neden geç kaldığımı soracaktır kesin.
All Might:Genç Midoriya nerede kaldın? Yarım saat geciktin. Ne işler peşi dedin bakalım?
Deku:B-ben ş-şey...
All Might:Aşk işlerimi?
Deku:Ne? Y-y-yok sandığın gibi değil.
All Might:Anladım ben anlatacağını. Hahaha bende senin yaşlarındayken böyleydim. Bir dahakine haber ver ama.
Deku:(Kızarır) Tamam.
All Might:O halde çalışmalara devam genç adam.
Deku:Evet efendim.
Akşama kadar çalıştım ve bittim. Eve gelince yemek yemeden önce dışa girdim. Kıyafetlerimi almak için dolabı açtığımda zarf vardı. Üstünde "Toga" yazıyordu.
Deku:Yuh buraya kadar mı geldin?(Resimli donlarına bakar ve kızarır) Umarım bunları görmemişsindir.
Üstümü giyindikten sonra yarın kimin beni almaya geleceğini düşünmeye başladım. Düşüncelerle uyuya kaldım.
Sabah alarmın sesiyle yerimden sıçradım. Elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdikten sonra kahvaltı ettim. Buluşmayı hatırladıkça içimi heyecan kaplıyor. Beni patronlarıyla tanıştıracaklar. Acaba nasıl birisi?
Deku:Anne bugün ben geç gelicem.
*I.M=İnko Midoriya*
I.M:Niye oğlum? Her gün ter içinde bitmiş bir şekilde geliyorsun.
Deku:D-dedim ya anne spor salonuna yazıldım.
I.M:O halde söyle bu kadar çalışt-...
Deku:Geç kalıyorum anne, görüşürüz.
I.M:Görüşürüz.
Okulda yine Kacchan benimle uğraştı. Öğle arasında yemek için sıradayken Uraraka ve Ida ile karşılaştım. Ben görmezlikten geldim. Onlar ısrarla yanıma geldiler.
"KIMSEYLE ARKADAŞ OLMA. ONLARI ÖLDÜRMEK ZORUNDA KALABİLİRSİN."
Aklıma direk bu söz geldi. Cidden öldürecek miydim? O halde yaklaşmadan hayat sürmeliyim...
İda:Naber Midoriya-kun?
Deku:Hı, iyi...
Uraraka:Deku-kun noldu sana?
Deku:Yok birşey. Gitmeliyim izninizle...(Uzaklaşır)
Uraraka:O, iyi mi?...
Ida:Bilmiyorum. Onunla daha sonra konuşurum.
Of ya çok ayıp ettim. Daha sonra özür dilerim.
Bakugo:Hey Deku! Bu aralar sana bir havalar geldi. Biraz pataklamam lazım galiba.
Deku:...
Bakugo:Bana baksana sen!
Deku:Şu an seninle uğraşamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku |TodoDeku|
FanficDeku artık hakaretlere dayanamaz ve kötü olmaya karar verir. Acaba neler yapacak? Öldürebilecek mi? Bakalım...