İyi okumalar diliyorum
Yoongi bana hep derdin. Bir gün kötü adamlar cezasını çekecek bende saçma sapan konuşma derdim. Keşke bunu söyleyip konuyu kapatmak yerine ağzından lafı çıkarabilseydim.
Ne diyeyim
Gerizekalıymışım.Seni anlamayacak kadar.
Kaç kere uçurumdan kendimi atmaya çalıştım. Ama yapamadım.
Kaç kere birden fazla ilaç içtiğimi biliyorum Midemi yıkadıkları zamanı da.
Kısacası öldürmeye çalışmıştım kendimi
Hiçbir boka yaramadı.Kahretsin!
Bir şeyi anlayan, beceren bir insan olamadım. Korkağın tekiydim.
Kendime güvenim sen gittiğinden beri yerlerde Yoongi.
Dizilerdeki gibi karşıma çıkmanı istiyorum.
Çok saçma
Ama yine de istiyorum.
Hatırlar mısın seninle ilkbaharda kiraz ağaçlarına gitmiştik. Bir sürü fotoğraf çekip onları bastırmıştık.
Şu an onlar karşımda panoda asılı.
O güzel günlerimiz, fotoğrafların içinde kaldı sevgilim.
Kokunla dolan yastığına sarılıp uyumaktan kokun iyice gitti.
Kokunu içime çekemeyeceğim artık.
Bu mektubu yazarken kağıda ne kadar gözyaşı döküldü bilemezsin.
Her sabah gözlerim altı şişik uyanmak artık sorun olarak gelmiyor gözüme.
Alıştım çünkü.
Birbirimizi ilk gördüğümüz an,
kalbim yerinden çıkacak gibi atmıştı. Kekeleyerek konuşmuştum, kıkırdamıştın.Telefon numaralarımızı aldıktan sonra eve küçük çocuklar gibi hoplaya zıplaya gitmiştim.
Tanıştığımız günün gecesi yatağa uzanmış ve senden iyi geceler mesajı bekliyordum. Ama sonuç hüsrandı.
Nerden bilebilirdim o an yardıma ihtiyacın olacağını.
Eğer bana kötü olduğunu söyleseydin sana yardım etmeye çalışırdım. Ama sen hep içinde yaşardın her şeyi bana bir şey söylemezdin.
Aslında tüm suç senin değil, ben de suçluyum.
Özür dilerim
Çok özür dilerim.Tanışalı 2 sene olmuştu. Sevgiliydik artık. Beni kumsala getirmiştin. Havanın güneşli olmasına rağmen az da olsa esiyordu. Kadehlerimize kırmızı şarap doldururken arkada rahatlatıcı müzik çalıyordu. İçmeden uyuşmuştum bile.
Dalgaların ve müziğin sesi oldukça birbirine yakışmışlardı.
Kadehlerimizi tokuştururken "aşkımıza" dememizi hiç unutmayacağım Yoongi.
Hava tam anlamıyla kararmıştı. Uzanmış yıldızlara bakarken elini bana doğru uzatmıştın. Elinden destek alarak havaya kalktım.
Müzik eşliğinde dans etmeye başlamıştık. Kaç kere beni etrafında döndürdün hiçbir fikrim yoktu. Kusacağımdan korkuyordum açıkçası. Tam bunu düşünürken önüme eğildin ve kutudan yüzük çıkardın.
17.04.2015
Bana evlenme teklifi ettiğin tarih.10.09.2015
Evleneceğimiz gün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret •yoonmin•
Fanfictionve işte kötü adamlar cezasını çekecekti. tek bölümlük kitaptır.