Acolo le vad pe fete...
*Selly pov*
Eu: -Hey...aici erati...credeam ca nu va mai gasesc...
Sonia:-Stai linistit..nu mai avem trei ani ne putem purta si singura de grija!
In acel moment imi suna telefonul.Era...prostul de Gami.*Comvorbire telefonica*
Gami:-Alo ce faci frate?
Eu:-Bine boss,tu?
Gami:-Bine...vii la Bucuresti? Sunt aici cu Dia,Pain si Exploit. Vrem sa filmam ceva.
Eu:-Si de ce ba prostule nu mi-ai spus si mie cu cateva zile inainte?
Gami:-Paiiii....Ămmmm..
Eu:-Lasa ca vin acum. Pa!
Gami:Pa frate!*Comvorbire telefonica incheiata*
Boul... Acum trebuie sa iau primul avion spre Bucuresti. Sonia:-Da' cine e la telefon? Ascunzi ceva?E cumva un alt arogant? Spune-mi ca nu trebuie sa ne intalnim cu el...
Eu:-Ceva de genul...
Sonia:-Offf...eram sigura de asta.Am plecat spre Bucuresti. Cand am urcat mi-am dat telefonul pa mod avion [Pe mod avion Iti dau ocupat Nu raspund la telefo Gang-ul meu net superior Vin cu suag-ul ala noi Mai fac inc-un milion...]. Cand ajung in eroport in Bucuresti...giciti cine ma astepta acolo?
Cam atat si cu acest capitol.Lasti un vot si un comentariu cu cine credeti ca il astepta pe Selly in aeroport.Postez urmatorul capitol la 5 ochisori si 1 vot. Sper ca apreciati ceea ce fac pt ca imi este greu ca sunt in perioda cu teze si teste... Capitolul a fost cam scurt dar...asta e. Va pup si va iubi bye❤❤❤!
CITEȘTI
Doar noi doi
FanfictionTot ce este scris in aceasta carte este la caterinca.Nu o luati in serios. Cei carora nu le plac F.F cu fratii Munteanu sa nu citeasca.*🚫⛔stop hate⛔🚫*