İlk dergimiz satışlara başladı.
Ⓢⓐⓨⓕⓐ ①İçindekiler :
"Leus satışlara ne zaman başlayacak? Pahalı bir marka mı olacak?"
"White Ladys ismi ırkçılık mı içeriyor?"
"White Ladys'in beş kişi olması beklenirken dört kişi debut yapacakları doğru mu?"
"Animato Bis alt gruplar halinde mi debut yapacak?"
"Şirket yöneticilerinden Vetle Vars Urea'dan ayrıldı mı?"
"Hanry"
"Six Crushed Queen üyelerinin kod adları onlara neye göre veriliyor?"
"Seo'nun albümü hangi konseptte?"
"Ivy J-Pop sektöründe mi aktif olacak?"
Ⓡⓗⓔⓐ ⓜⓐⓖⓐⓩⓘⓝⓔ
Ⓢⓐⓨⓕⓐ ①
"Leus satışlara ne zaman başlayacak? Pahalı bir marka mı olacak?"
"Leus orta fiyatlı bir marka olmayacak. Leus lüks satan ve haliyle pahalı satışlar yapan bir marka olacak."
Devamını okumak için tıklayınız.
Ⓡⓗⓔⓐ ⓜⓐⓖⓐⓩⓘⓝⓔ
Ⓢⓐⓨⓕⓐ ②
"White Ladys ismi ırkçılık mı içeriyor?"
"White Ladys ismi adından anlaşıldığı gibi beyaz kadınları temsil ediyor. Fakat bu beyaz kadınlar bir renk ayrımının işareti değil. Onlar birer yaratık. Beyaz birer hayalet gibi beyaz birer yaratık."
Devamını okumak için tıklayınız.
Ⓡⓗⓔⓐ ⓜⓐⓖⓐⓩⓘⓝⓔ
Ⓢⓐⓨⓕⓐ ③
"White Ladys'in beş kişi olması beklenirken dört kişi debut yapacakları doğru mu?"
"White Ladys hakkında çıkan bu dedikodunun en ufak bir doğruluk payı yok. White Ladys beş kişi olarak Power Up ile debut yapacak.
Devamını okumak için tıklayınız.
Ⓡⓗⓔⓐ ⓜⓐⓖⓐⓩⓘⓝⓔ
Ⓢⓐⓨⓕⓐ ④
"Animato Bis alt gruplar halinde mi debut yapacak?"
"Animato Bis grup kadrosu dolduğunda on bir kişi olarak debut yapacaktır."
Devamını okumak için tıklayınız.
Ⓡⓗⓔⓐ ⓜⓐⓖⓐⓩⓘⓝⓔ
Ⓢⓐⓨⓕⓐ ⑤
"Vetle Vars şirketten ayrıldı mı?"
"Bu konu hakkında ayrıntılı bir açıklama yapacağız. Vet Ceo'yu bir çoğunuz tanıyordu. Şirketin yüzü gibiydi. Neyse işte. Ayrılmıştı hatta çok fazla üzülmüştük ama sanırım tatil yaklaşınca yeniden döndü."
Güncel:Döndü biz bunu yayınlayana kadar.
Devamını okumak için tıklayınız.
Ⓡⓗⓔⓐ ⓜⓐⓖⓐⓩⓘⓝⓔ
"Hanry"
"Şirketin Hanry ismini ship ismi olarak bulduğunu ve daha iyi öneriler varsa değiştireceğini belirtelim. Hanry şirket tarafından onaylandı ve Leus'un ilk kreasyonu için modellik de yapacaklar."
Devamını okumak için tıklayınız.
Ⓡⓗⓔⓐ ⓜⓐⓖⓐⓩⓘⓝⓔ
Ⓢⓐⓨⓕⓐ ⑥
"Six Crushed Queen üyelerinin kod adları onlara neye göre veriliyor?"
"İlk açılış yaptığımızda bahsettiğimiz gibi üyeler isimleri VII.Henry ' nin altı eşi/altı kraliçesinden alıyorlar."
Devamını okumak için tıklayınız.
Ⓡⓗⓔⓐ ⓜⓐⓖⓐⓩⓘⓝⓔ
Ⓢⓐⓨⓕⓐ ⑦
"Seo'nun albümü hangi konseptte?"
"Seo'nun albümü enerjik bir yaz albümü olacak. Color pop konseptte."
Devamını okumak için tıklayınız.
Ⓡⓗⓔⓐ ⓜⓐⓖⓐⓩⓘⓝⓔ
Ⓢⓐⓨⓕⓐ ⑧
"Ivy J-Pop sektöründe mi aktif olacak?"
"Yeni tanıtılan solo idollerimizden biri olan Ivy'nin J-Pop sektöründe aktif olacağı doğru. Ama buna J-Pop demekten ziyade hiphop ve rock konseptleri de olduğu için Japon müzik sektöründe aktif olacak demek daha doğru."
Devamını okumak için tıklayınız.
Ⓡⓗⓔⓐ ⓜⓐⓖⓐⓩⓘⓝⓔ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Youroswell
Non-FictionRoswell Studios'un eğlence kitabı. Varyete şovları ve dergiler yayınlanacak.