Ezt figyeljétek mi megy a TV-be! – kiáltott Anto a nappaliból
Percekkel később már az egész csapat a kanapén, és akörül helyezkedett el, és figyelte a televíziót.
Akkor mostmár elmondhatom magamról, hogy ténylegesen híres vagyok. – szólalt meg Thor
A csatornán ugyanis éppen a hírek mentek, ahol a nemrég történt eseményekről volt szó, "A Bosszúállók megmentettek minket" címsorral elnevezve.
A csapat csak 1 órája érkezett meg Tony-ék házába, hogy igyanak egyet a történtekre, de máris az egész sajtó rájuk kíváncsi.
Erre amúgy lehetett számítani. – tette hozzá Steve
Még egy ok, hogy ne most menjünk le a boltba kóláért. – szólalt meg Clint, majd mindenki elkezdett nevetni
A nagy hangzavarra egy törölközővel a vállán, rövidnadrágban, vizes hajjal jött ki Hulk a fürdőszobából, majd ránézett a nevető bagázsra, és szemöldökét felhúzva csak annyit kérdezett; - Már nyugalomban sem lehet hajatmosni?
Erre a megszólalásra a kanapé körül lévők méghangosabban kezdtek nevetni, majd Hulk is becsatlakozott, bár nem tudta miért is kellene nevetni ennyire.
Gondoltátok volna valaha is, hogy mi egy csapatot fogunk alkotni? – kérdezte Thor
Hát azt, hogy ezzel az egoistával én valaha is jóban leszek, azt biztos, hogy nem. – felelte Steve, majd a szemével rámutatott Tony-ra.
Ki mondta, hogy jóban vagyunk? – kérdezte, majd oldalba vágta Amerika Kapitányt az előző megszólalásáért, amin mindketten elmosolyodtak.
Ne most veszekedjetek! Nézzétek most rólatok lesz szó! – vágta félbe a veszekedést Anto, és a TV felé mutatott
*Hogy kik is a bosszúállók? Senki sem tudja. Pár járókelőtől tudhatjuk, hogy hatan voltak, közülük 1 nő, 4 férfi, és egy nagy zöld szörny..
Naaa, kikérem magamnak – szólalt meg Hulk
Psssztt – csitította le őt az egész csapat
Nevüket nem tudjuk, csak egyikükét Vasemberét, aki a milliárdos Tony Stark.
Viszont szemtanúktól tudjuk, hogy egyiküknek egy jellegzetes kalapácsa volt, és egy másik tagnak pedig a híres hős, Amerika Kapitály szerű öltözete.
Mindenesetre innen is nagy köszönettel tartozunk nekik, és reméljük láthatjuk még őket valaha!*
És minket meg kihagytak... – háborodott fel Clint és Nat
Azt legalább tudták, hogy ti is ott voltatok, az más kérdés, hogy nem tudnak rólatok jellegzetes dolgokat mondani – válaszolt Eden
Pedig, hogy lehet nem megjegyezni az én kitűnő íjászi készségemet? – tette fel a kérdést Clint
Szerintem inkább rendeljünk egy pizzát – vetette fel az ötletet Thor
Ebbe mindenki beleegyezett, majd percekkel később a nappali újra üres lett, egyedül Anto feküdt a kanapén, aki átkapcsolt egy sport csatornára, és folytatta a TV nézést.
YOU ARE READING
Avengers x Football
FantasyBelegondoltál már abba, hogy mi lenne ha a foci és a marvel univerzium keveredne? Ha érdekel, akkor ez a fanfiction neked való. Főszerepben a bosszúállók, és pár focista lesz, de felbukkannak majd további marvel hősök is. Remélem tetszeni fog, jó ol...