12

3.8K 324 81
                                    

ben gelemiyorum

ne
neden
ama ben yarım saattir burda seni bekliyorum
intikam falan mı

hayır baekhyun
gelemiyorum işte

kabul etmiyorum
nerdesin şu an
sen gelemiyorsan ben gelirim
HAYIR BU NASIL İNTİKAM ŞEKLİ
bu konuyu 115. konuşuşumuz sanırım ama beni sırf geçmişte sana kötü davrandım diye bu şekilde cezalandırmaktan vazgeç

revirdeyim

ne demek revirdesin
neden revirdesin
iyi misin
geliyorum

*

"Chanyeol?" Revirin kapısından girdiği gibi telaşla çağırdı Chanyeol'u.

Ses gelmediğinde muayene odasına yaklaşıp kapıyı tıklattı, "Chanyeol? Burada mısın?" diye seslendi içeri doğru.

Kapı açılıp hemşireyle karşı karşıya geldiğinde dikleşip yutkundu Baekhyun. "Arkadaşın içeride, bir dahaki sefer yanında ol da koru biraz." diyerek Baekhyun'ın içeri geçmesine izin verdi, kendisi de çıkarken kapıyı arkasından kapattı.

Baekhyun içinden Neyden koruyacakmışım? diye düşünürken kafasını çevirmesiyle her tarafı pansuman beziyle, çiziklerle ve morluklarla kaplı Chanyeol'u gördü.

Kaşları telaşla havaya kalkarken çantasını kenara fırlatıp Chanyeol'un oturduğu sedyenin karşısına geldi, bir elini yumuşakça Chanyeol'un yüzüne koyarken "N'oldu sana böyle?" dedi korkakça.

"Boşver, ben eve gitmek istiyorum sadece." dedi Baekhyun'ın yüzüne bile bakmadan.

Baekhyun'ın kaşları çatılırken elini yüzünden çekmişti ve Chanyeol, sedyeden kalkmak için niyetlenmiş ama tam karşında Baekhyun durduğu için kalkamamıştı.

"Çekilir misin biraz?" diye mırıldandı, Baekhyun'dan geri dönüş olmadı. Hareket bile etmeden öylece yara içindeki suratına bakmaya devam ediyordu.

"Kim yaptı?" diye bastırarak konuştu bu sefer. Sinirlendiği belliydi. "Baekhyun, çekil önümden." diye üsteledi Chanyeol, Baekhyun'ın sorusunu görmezden gelerek.

Baekhyun da iyice inat edip sedyeye biraz daha yaklaşıp konuştu, "Son kez soruyorum, seni kim bu hale get-"

Cümlesi yarım kalmıştı çünkü Chanyeol, tam dibindeki Baekhyun'ı takmadan ayağa kalkıp sinirle çocuğun üzerine yürüdüğünde aralarında hiç mesafe yoktu, bedenleri birleşik bir şekilde geri geri yürüyordu Baekhyun.

"Sana söylemek istemiyorum dedim." diye konuştu Chanyeol, Baekhyun'ın yüzü kendi yüzünden çok da uzak değilken.

Onun bu sert tavrına anlam veremeyen Baekhyun, kaşlarını çatıp ellerini Chanyeol'un göğsüne yerleştirerek sertçe ittiğinde Chanyeol'den acı dolu bir inleme yükselmişti.

Onu her kim bu hale getirdiyse her tarafını mahvetmişler.

Baekhyun, hala içindeki düşüncelerle kendini yerken Chanyeol, Baekhyun'ın bu hareketinden sonra arkasını dönmüş, kenardaki çantasını güçlükle alarak hemşirenin yanına çıktığında ona birkaç şey söylemiş, çantasını yan tarafta bir yere koyduktan sonra Baekhyun'a son kez bakıp çıkmıştı revirden.

Baekhyun, hala ne olduğunu anlamamış bir şekilde Chanyeol'un arkasından bakıyordu.

*

uf yazar o kadar zaman sonra geliyorsun bir de kaos yaratıyorsun mal mısın nesin ya

sapnu puas :: chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin