1.

9 1 0
                                    

Mă uit în gol gandinduma ce sa fac de acum cu viața mea.Stau de mai mult de 2 ore și caut pe internet un loc disponibil de munca , având în vedere că în seul sunt multe locuri însă cele mai multe au un salariu mic.Un anunț care îmi atrage atenția îl acesez uitanduma mai intai la preț care era unul destul de bun după aia interesânduma despre ce este vorba.Hmm, se pare că angajează o asistentă care să facă mâncare, sa spele și să aibă grijă de niste copii.Suna bine, mai ales că prețul este veritabil și bun față de ce am văzut eu, așa că mă interesez mai mult intrând în conversație cu cel care a pus anunțul.

               *Ora 3:30 p.m, Seoul*

    "Deci, sa ne înțelegem, cei de care ați spus dumneavoastră în anunț că sunt copii de fapt sunt adolescenți?
    "Exact, este ceva ineregula ?"spune domnul Kim luind o gura din cafeaua lui.
    "Pai, daca tot spuneți că sunt adolescenți,atunci de ce angajati pe cineva să aibă grijă de ei, adică totuși sunt destul de maturi sa aibă grijă de ei singuri!"
     "Domnișoara, o fi ei maturi dar eu am nevoie de cineva care sa aiba grijă de casă și să îi apere de fani!"Atunci înghit sec și fac ochii mari.
     "Mă scuzați , ce spuneați de fani?
     "Sunt idoli cei de care îți spuneam!Ști, poate arăta maturi la televizor  însă în general sunt niste copii fara minte care daca îi lași singuri  trei zile   a treia zi îi găsești flamanzi și cu vase murdare și mai multe, așa că te rog, daca vrei și ești de acord, sa te angajezi!
     "Nu știu ce să zic!Nu am mai avut grijă de niste adolescenți până acum!Dar înainte de toate, ce trupa este?"
    "Nu îți pot spune deocamdată, vreau sa descoperi singura"!
    "Pai.........
     
                **Ora 7:40, Seoul**

Picaturile fierbinți îmi ating ușor corpul relaxanduma și satisfanduma din cap până în picioare, in timp ce un burete moale îmi umbla pe corp acoperind in unele locuri câte un strat mic de spumă.Facand sa dispară până și ultima picătură de spuma de pe corpul meu îmi iau un prosop pe care îl pun in împrejurul meu și merg in camera mea.Lasand prosopul pe pat, îmi iau pijamalele mele cu Tata din BT21 și îmi pregătesc bagajele pentru ziua de mâine.Gandinduma că azi este ultima zi când voi putea fi in singura și în largul meu, mă pun in pat și încep să citesc o carte.Ultimul cuvânt rostit îmi dă în fior facanduma sa renunț a mai citi în acea seară și mă pun într-o poziție confortabilă încercând să adorm.Nu înainte de adormi îmi aduc aminte de perna cu fața lui Taehyung și o strâng în brațe pentru a putea adormi.

        **Următoarea zi, 8:40 a.m**

Mă trezesc razele soarelui spunandumi că azi este o zi de vineri, repetandumi că nu este trafic și voi ajunge la ora 10 fara a sta ca deobicei o ora.Ma ridic din pat mergând că un zombi pana la baie pentru a-mi face rutina.Dupa ce mi-am făcut rutina mă duc în camera mea unde pe fotoliu erau hainele mele.Pentru că era sfârșit de primăvară iar căldura își face apariția mi-am luat o pereche de sandale negre, o fusta tot neagră și o bluza alba.(asta sunt eu)

După ce m-am îmbraca și machiat puțin merg în bucătărie sa îmi pregătesc ceva mic de mâncare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce m-am îmbraca și machiat puțin merg în bucătărie sa îmi pregătesc ceva mic de mâncare.Scot din frigider un borcan cu jem de căpșuni apoi dintr-un sertar scot pâine .Pun pâinea la prăjit iar între timp îmi fac un ceai.

După ce am mâncat, mă uit la ceas și văd că era 9:55 a.m.Ma panichez și ies pe ușă luindumi gentiile după mine.

                  **10:10 a.m, Seoul**

Ies din mașină mergând in fața acelei case.Dupa ce mă holbez mai bine de 2 minute la vila acea mare ma duc la ușa casei și sun la sonerie.

    "Bine ai venit, HyeRy!"
    "Annyeonghaseyo!"spun politicoasă.Domnul acela drăguț de ieri îmi ia bagajele și îmi face semn să intru.Cand pasesc inautru, merg puțin și dau de niste poze cu cei din trupa BTS.Ce?BTS?O doamne, eu leșin aici, trupa mea preferata?Imi dau o palmă peste față pentru a-mi reveni și merg îndrumată de domnul Kim.Urc la etaj și intru într-o cameră  în care era doar un pat, dulap, televizor și mai multe chestii.
      "Ei bine domnișoara Jung, de aici vă ocupați dumneavoastră, eu merg sa îmi pregătesc bagajele!"
      "Bine, dar , mă scuzați,  unde sunt acei idoli de care vorbeati ieri?"
      "Sunt la studio, vor veni în maxim jumătate de oră, așa că te rog sa te faci comodă iar eu voi pleca!"
      "Ati uitat sa îmi dați cheile!"
       "A, da da da, poftim!"
      "Să aveți un concediu plăcut!"
      "Mulțumesc drăguțo!"

Iese din camera închizând ușa după el.Eu disperata cum eram am inceput sa zbier pe acolo de fericire.

       "Nu îmi vine să cred!"*mă arunc pe pat*spun terminând propoziția cu un chicotit.Dupa nu mai mult de  4 minute mă opresc
și mă ridic de pe pat începând să despachetez.Punandumi hainele in dulap aud niste voci de băieți venind din sufragerie, care imediat ce au intrat în urechile mele am impietrit.Doamne deci efectiv stăteam pe jos ne mișcânduma până când îmi fac curaj și cobor.Ies din camera și cobor încet scările.Cand eram la penultima treaptă aud cum vocile lor se opresc din a vorbi și își indrept ochii spre mine.Merg în fața lor și le spun politicos "Annyeonghaseyo!"Toți băieți se uitau la mine cu o față mirată să zic așa în afara de Jimin care avea o față super ciudată.

      "Annyeonghaseyo!Eu sunt Namjoon sau Rap Monster, tu ești asistenta banuiesc,nu?"
      "Exact!"
       "Annyeonghaseyo!Eu sunt Jungkook sau Kookie!
       "Încântată!"

După ce am auzit prezentarile celor 6 a mai rămas un băiat.Era biasul meu, V!

     "Annyeonghaseyo, eu sunt Taehyung sau V care vine de la victorie!"
     "Hy...HyeRy, încântată!

               **Ora 8:30 seoul**

Stau cu băieții pe canapea uitandune la anime.Ei bine mie nu îmi plac însă Jin și V m-au obligat să mă uit cu ei și cum sa le rezist?Jimin, Jungkook, J-hope și sugă dorm liniștiti in camerele lor mai bine de 2 ore.

       "HyeRy, cum ți se pare anime-ul asta?"spune V cu o față obosită.
       "Offf, ești obosit, eu cred că ar trebui sa mergi la somn, mâine este sâmbătă și din câte știu aveți ședința foto, așa că fugiți amândoi in pat!
        "Bine, HyeRy, ne vedem mâine, noapte bună!"
         "Noapte bună!"

Le fac semn din mână și aștept să urce sus in camerele lor.Inchid televizorul și merg și eu în camera mea.Imediat ce am ajuns acolo, fara nicio problemă mă arunc in pat și îmi pun pătura peste cap.Azi a fost o zi super obositoare
       

 "Mă Mai Iubești?" Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum