•~•
Aku pandang je cincin tunang aku dengan Yoongi.
FUHHH AKU LAKU SEYHHH KAU HADOO?? TAKDO ENN
Tapi, nanti bosan la, tak leh keluar rumah sesuka hati hukhuk
Sebab nanti dah ada hasben official sia ;-;
Dah seminggu mama dengan papa oversea, and seminggu tu jugak lah aku dengan Yoongi official bertunang.
Aina, Raudah, Yusni, Waheeda & Rahifah memuncungkan mulut sambil pandang aku.
K tbh, kitorang tengah lepak kat ruang tamu rumah aku.
"Pahal korang pandang aku mcm tu?"
"Best lah kau, dah berpunya, selama ni en, kitorang support kau waktu kau ada crush kat orang tu, tapi orang tu jarang muncul depan kau, tup tup, dia dah ada crush selain kau. Tapi time tu lah jugak kau chill chill macam tak kesah, tapi sebenarnya kau tengah broken kan masa tu?"
Tembak Yusni, k. Tbh, memang time tu aku broken gila. Tapi dengan adanya biyefyef macam R2WAYS ni, dorang support aku, aku dah ok.
Tapi still la, aku tengah broken :(
but lepas Yoongi muncul balik dalam hidup aku, aku happy gila-gila la, sebab ye la, happy jumpa childhood friend aku.
Bak kata penpik lain, mustahil lah salah seorang daripada kitorg A.K.A childhood friends, takde yang jatuh cinta, and org tu ialah aku sendiri :3
Aku tak tahu perasaan sebenar Yoongi
Mungkin dia ada crush kat negara Korea selatan sana?
Maybe?
Tapi, dia betul-betul terima aku as his fiance ke?
Aku takut dia terpaksa suka aku balik and terima perkahwinan ni sebab nak bahagiakan aku :(
Babun clinche sia HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
"Memang la aku broken, tapi lepas Yoongi muncul balik dalam hidup aku lepas bertahun lama gila, aku happy la. dapat jumpa childhood aku semula"
"Hmm, bestnya kehidupan kau, dapat bertunang waktu umur 14 tahun, nenek aku kata, dia kahwin masa umur dia 14 tahun, kahwin paksa en." Aina Membuka cerita.
"Mesti akward en? Kesian nenek kau." Rahifah bersuara.
"Tapi last-last dorang suka sama suka. Happy ending gitu." Aina tersenyum.
Tiba-tiba lonceng rumah berbunyi.
"Siapa pulak yang datang ni?" Tanya Raudah.
"I don't know nan molla" Aku mengangkat kedua-dua belah bahu.
"Eh kau pergi la tengok sape yang datang tu. Ku kan tuan rumah." Arah Waheeda. Dasar siput babi -,- pemalas lak tu.
Agak-agak lah en, Hoseok ni, dia ada bagitau kat aku masatu, dia kata dia suka Waheeda, Waheeda suka Hoseok tak?
Hoseok kan ceria, peramah, lawak pulak tu.
YOU ARE READING
El Mariachi | myg [ㅡIslamic Ver.]✅
Fanfiction• " Mamat hantu celup tepung?! " • ㅡ ' Nur Syifa Masyhur ' • " Ya Allah, engkau sabarkanlah hatiku yang 'dugeun dugeun' waktu hadap perempuan bernama Syifa Masyhur iniㅡ " • ㅡ ' Min Yoongi A.K.A Muhammad Yasreen Mikael ' Start:27/05/2019 End:14/06...