13. část

111 3 1
                                    

On se usmál a dal mi malou pusu na rty. Jeho ruce si omotal kolem mého těla a více si mě k sobě přitáhl. Je to krásný pocit když někomu patříte...

Omlouvám se za chyby:)

Z pohledu Justina:

Zbudil jsem se na paprsky které mě palily na obličeji. Otevřel jsem oči a posadil se. Promnul jsem si oči a prokřupal prsty. Vstal jsem z postele a šel rovnou do koupelny. Vysprchoval se, a vykonal ranní hygienu. Když jsem vcházel do pokoje, tak tam Amanda nebyla, vzal jsem si teda čisté boxerky, bílé tílko, a černé kraťase. Hned jsem si to oblíkl a šel dolů. 

,,Amando?'' zařval jsem když jsem ji nemohl najít. Zkusil jsem teda možnost Bé a to že bude v bazéně nebo se bude zase opalovat. Šel jsem teda na zahradu. Ano, byla tam, nehybně tam ležela na lehátku. Přišel jsem k ní blíž a položil své rty na ty její.

***

,,Justine?'' zařvala na mě Amanda z kuchyně. Jen jsem vstal a šel za ní. Došel jsem tam a ona stála na stole. ,,Co je?'' řekl jsem a zasmál se jejímu výrazu. ,,T-tam je pavouk'' řekla a ukázala někam. ,,Pojď sem prosím tě'' došel jsem k ní a chytil ji. Dal ji na zem a chytl ji za ruku. Táhl jsem ji do obyváku a sedl si, stáhl jsem si ji na sebe a své rty přitiskl na ty její. Moje ruce vyhledali její boky, a její ruce byli v mých vlasech. Jak nám došel dech tak sme se odtáhli. Amanda mi ale na rtech zašeptala ,,Chci tě'' políbil jsem ji a ona vstala, táhla mě k nám do ložnice...

tohle popisovat nebudu:D neumím to..

,,Byla jsi dokonalá'' řekl jsem a svalil se vedle ní. Ona se ke mě přitulila a řekla. ,,to ty broučku'' a políbila mě na rty. Pak se odtáhla a řekla ,,Tvoje rty jsou jako droga'' a zase je na ty mé položila. Tuhle chvíli si chci pamatovat navždy..

***

Z pohledu Amandy:

Crrrrrr.. Zbudil mě zvuk mého budíku. Okamžitě jsem ho vypla a mnula si oči. Pootočila jsem se a viděla Justina jak spí. Zkousla jsem si ret z toho jak byl roztomilej. Vzala jsem si mobil a vyfotila jsem ho. /média:))/ Hned jsem to dala na instagram s popiskem 'Miláček spí:3♥ ILY♥' Usmála jsem se a vstala. Šla jsem do koupelny kde jsem se rychle vysprchovala. A vykonala svoji ranní hygienu. Došla jsem do pokoje, Justin už nespal, jen ležel a díval se na mě. Usmála jsem se na něj, a lehla si vedle něj. ,,Jsi sexy když jsi jen v ručníku'' řekl a já se zasmála. Přitiskla jsem svoje rty na ty jeho, až nám došel dech tak sme se odtáhli. ,,A ty jsi sexy když spíš'' Řekla jsem mu a zkousla si ret. Šla jsem ke skříni a vytáhla z ní krajkované spodní prádlo, ryflové světle modré kraťase, a bílé tílko s nějakým popiskem. Oblékla jsem si to. Když jsem se otočila, tak Justin furt ležel. Znovu jsem si za ním lehla a podívala se na něj. On se usmál. ,,Justine, jestli nevstaneš tak nestihnem školu'' řekla jsem mu a zasmála se. On vstal a šel do koupelny, já pro změnu šla dolů a trošku poklidila. Musím mamce říct aby objednala služku. Nebaví mě to tu uklízet. Trochu jsem to uklidila a šla nahoru. Justin už seděl na posteli, nebyl by to on kdyby mě nechtěl dráždit, měl na sobě jen tepláky. Vstal a šel ke mě. ,,Nechceš být dnes doma?'' zašeptal mi na rtech a otřel se o ně. Z mých úst se vydral tichý ston, bože co to semnou dělá? ,,Ne Justine, dlouho jsme tam nebyli'' řekla jsem a zasmála se. Políbila jsem ho a odtáhla se.

Šla jsem do koupelny a učesala se, a nalíčila. Z pokoje jsem si vzala kabelu a dala do ní mobil, s peněženkou, a klíčema. Otočila jsem se a za mnou byl Justin. Jeho ruce obmotal kolem mého pasu a přitáhl si mě k sobě. Byli jsme na sobě tam namačkaní že by se mezi nás nevešel ani papír. Okamžitě se mi přilepil na rty.

,,Já ti říkala že to nestihnem'' řekla jsem když jsem vystupovala z auta, před budovou školy. ,,Nemáš být takové pokušení'' řekl a naše ruce si propletl. Zasmála jsem se a spolu s ním šla do školy. Ze skříňky jsem si vzala učebnice, rozloučila se s Justinem a šla do třídy. Když jsem otevírala tak se všichni na mě otočili. Nesnáším být středem pozornosti. ,,Omlouvám se, zaspala jsem'' řekla jsem učiteli, a šla do zadní lavice, viděla jsem jak přikývl a něco si začal mrmlat pod nosem, pak se vrátil k látce a vykládal dále. Cítila jsem jak mi vibruje mobil. Vytáhla jsem ho a přečetla si smsku co mi došla.

 Od: Justin♥ - Už teď mi chybíš:(♥ Po škole tě vyzvednu lásko♥    

Usmála jsem se a hned odpověděla.

Pro: Justin♥ - Ani nevíš jak ty mě chybíš:( Budu na tebe čekat můj princi♥  

Odeslala jsem to a mobil vrátila do mé kapsy, a dále se věnovala výkladu učitele. Velmi nudnému výkladu..

,,Takže děcka, zítra bude mít naše škola trhy. Půjdete do města a budete žákům na základce nutit jít na naši školu, abysme měli co nejvíce zájemců, z každého ročníku půjdou 2 z tohohle ročníku jde Amanda a Taylor.'' řekl a usmál se. Pak zazvonilo.

***

Čekala jsem u Justinovýho auta než dojde. Když jsem ho zahlédla tak jsem se za ním rozešla a ihned ho objala. ,,Tak jsi mi chyběla'' řekl a přitiskl své rty na ty mé. ,,To ty mě'' odpověděla jsem mu po tom co jsme se odtáhli. Naše ruce propletl, jen jsem se usmála a zeptala se. ,,Ty jdeš taky na ty trhy?'' Jen se na mě podíval a přikývl. Usmála jsem se na něj a řekla ,,Budem tam spolu'' zase se mi přitiskl na rty. Hned se odtáhl a usmál se. ,,Těším se'' zase mě políbil a otevřel mi dveře od auta. Nastoupila jsem a hned po mě Justin.

Snad se líbí:)) Jsem vcelku spokojená:D no není ten Justin roztomilý když spinká?♥ Jooo jééé!♥♥

Do You Remember? ''Forever'' ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat