10

27 0 0
                                    

POv Luna

"Goeiemorgen allemaal vanuit Jakarta" zeg ik tegen de camera.  "Ik ben vannacht aangekomen in het hotel en vanavond staat er iets heel leuks op de planning. Zoals jullie weten ken ik one direction en ze treden hier vanavond op. Ze weten niet dat ik vanavond kom" zeg ik.

Ondertussen is het al avond en heb ik me klaar gemaakt.

Ik kom aan bij het concert gebouw en ga snel naar mijn plek. Ik zing mee met alle liedjes en bij het laatste liedje ga ik langzaam richting Paul. 

Paul brengt me naar de kleedkamer. 

"Euhm hey" hoor ik achter me. Ik draai me om en kijk ze aan. "Luna" zeggen ze allemaal. Al snel sta ik in een knuffel.

We gaan zitten. "Hoe is het, wat ben je bruin, je vlogs zijn echt geweldig" zeggen ze allemaal door elkaar. "Het gaat super dankje en dankje" zeg ik.

"Hoelang blijf je hier nog" vraagt Harry. "Nog 2 dagen in Indonesie en dan ga ik richting Aruba" zeg ik. "Ah gaaf man" zegt hij ik knik. 

"Ga je nog door met vloggen" vraagt Niall. "Nee ik ga alleen filmen als ik op reis ben" zeg ik ze knikken.

Er komt een meisje binnen gelopen en gaat bij Louis opschoot zitten. Ze zegt niet eens hoi of stelt zich niet eens voor. Ik kijk de jongens aan van wtf. 

"Heb je nog foto's" vraagt Liam ik knik. Ik zet me even op Niall zijn schoot neer en pak mijn telefoon erbij. "Wacht" zegt hij. Mijn foto's komen op de tv te staan. 

"Ja met die olifanten zo lief" zegt Harry. "Ja en Lolly was zo lief" zeg ik. "Ja je hebt gewoon je eigen olifant" zegt LIam ik knik blij. 

"Saai kan de tv niet gewoon aan" vraagt dat wijf die op Louis zijn schoot zit. "Nee" zeggen de jongens geirriteerd behalve Louis die zit alleen maar op zijn telefoon.

"En dit was zo mooi om mee te maken" zeg ik "Dit was een lampionen tocht en als je de film Rampunzel hebt gezien dat was dit maar dan stond ik er zelf tussen" zeg ik.

"Oh en Indonesie met alle apen zo lief" zeg ik en laat ze het zien. 

"Ik ga naar het hotel want jullie zijn echt saai" zegt dat wijf weer en loopt weg.

"Wat is dat voor gek wijf" vraag ik. "Vriendin van Lou" zeggen ze. Ik kijk Louis aan. "Hoezo noem je mijn vriendin een gek wijf" vraagt hij er klopt iets niet. "Ze stelt zich niet eens voor en kraakt alles af" zeg ik. "Heeft dat kind wel opvoeding gehad" vraag ik. 

"Wtf Luna" zegt hij en springt op. "Lou ik zeg alleen van dat ze zich best had mogen voorstellen en als ik de jongens de foto's laat zien moet ze der klep houden als ze er niks vanaf weet" zeg ik en sta ook op. "Ja dan ga je toch niet zeggen van gek wijf en over opvoeding" zegt hij Ik kijk hem raar aan. "Oke prima ik kwam hier voor jou eigenlijk maar ik ga wel weg" zeg ik en pak mijn spullen. Hij pakt mijn arm vast en draait me om en zoent me opeens. Ik duw hem van me af.

"Waar heb jij last van" vraag ik. "Woede aanvallen" zegt Harry. Ik duw Louis op de bank en ga voor hem zitten. "Ik moet een relatie met der nemen dat ik jou te veel mis" zegt hij dan huilend. Ik kijk de jongens aan en ze knikken van dat het klopt. Ik geef hem een knuffel.

"Lou vergeet me alsjeblieft ik ga een andere kant op" zeg ik. "Ik kan je niet vergeten Luna" zegt hij. "Het lukt je wel in die 5 jaar heb je ook zonder me moeten doen dan kan het nu ook" zeg ik en sta op. "Blijf" zegt hij. "Nee sorry Lou ik doe dit voor jou nu" zeg ik en druk een kus op zijn wang en loop dan weg. 

*

Ik ben weer thuis. Of ja op Aruba. Ik loop de aankomst hal in en zie mijn hele familie staan. Ik loop naar ze toe en geef ze een knuffel. Met mijn ouders broer en zusje ga ik richting mijn huis.

"En hoe was het" vraag ik. "Geweldig maar jullie hebben alles kunnen volgen" zeg ik. "Klopt maar je reactie nu is toch anders" zegt pap ik grinnik.

"Nee het was het geweldig en vooral die olifanten in Thailand en de apen op Bali" zeg ik ze knikken.

"Nou wat wordt de volgende reis" vraagt Nina. "Euhm weet ik nog niet" zeg ik ze knikken.

Maar ik ga zeker verder met reizen dit wordt echt mijn baan. 

My Best Friend?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu