Prolog

76 5 1
                                    

Lumea acum e plina de fiinte magice:vampiri,vrajitoare,varcolaci...nimeni nu mai credea in ele,nici macar ea,pana cand intr-o zi disparitia iubitului sau si aparitia fratelui acestuia , ii va dezvaluii fetei adevaru despre fintele magice de care a auzit doar in carti,basme si diferite mituri care acum vor devenii reale pentru ea.Iubitul ei fiind unul dintre acesti ''monstrii''.

Vampirul urmarind-o pe ea si dorind si mai tare ce are fratele sau mai de pret : pe EA!vroia tot ce iubeste acesta,din cauza ca fratele sau putea fi om iar el nu.

Regele Niall James Horan,unul din cei mai puternici vampiri din toata lumea,ultimul descendent al familiei Horan impreuna cu fratele sau Christian Alexander Horan care spre deosebire de Niall el mai are ceva,ceva ce Niall doreste din adancul sufletului:omenirea - Christian putand sta printre oameni,avand o viata normala si chiar sa iubeasca iar el nu....tanjea dupa afectiunea unei fete,dupa mangaierea acesteia,tanjea dupa un sarut adevarat care sa-l faca sa simta acel fior pe sira spinarii,sa-i provoace cele mai ciudate sentimente care pot exista,doar ca el nu putea....nu a putut iubii pe nimeni pana cand o intalneste pe ea: Alexandra Evelyne Jones,o simpla fata,care il face pe Rege sa se indragosteasca de ea numai prin simplele sale cuvinte si printr-o privire sincera ii aprinde acestuia ''flacara iubirii'' doar ca inima fetei era deja a fratelui sau mai mic.

Alexandra descopera trecutul lui Christian si pe Niall,doar printr-o simpla intamplare,o simpla foaie pe care o gaseste intr-o carte o va duce intr-o lume complet noua si un secret de-al familiei sale o va gasii si va trebui sa infrunte adevaru si trecutu familiei.

Va trebuii sa aleaga intre cei doi si libertate,libertatea persoanei iubite sau a ei.Va trebuii sa faca compromisuri pentru a-si salva familia si pe cei dragi  iar Niall....el va lupta pentru a castiga inima fetei pe care o iubeste cum nu a mai iubit pe nimeni,va face orice pentru a-i atrage atentia si pentru a o face a lui si pentru a o face sa-l iubeasca doar pe EL! si nu pe Christian fratele sau pe care va dorii sa-l ''extermine'' din viata acesteia pentru a nu mai fi nici un pericol pentru ei doi.

Oare va reusii ea sa aleaga ceea ce e bine pentru toti:pentru ea,pentru Christian,pentru familia si prietenii ei si mai nou un regat?va reusii sa-l iubeasca pe Niall sau va trebuii sa faca un compromis important pentru a-i salva pe amandoi?

Dark Vampire LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum