BAŞAKTAN
Sabah yüzüme gelen güneş ışığı ile uyandım. Hava çok güzel görünüyordu. Bugün dışarı çıkabilirim diye düşündüm. Tabiki Şeyda ile çıkmayı düşünüyordum. Ama ilk kahvaltı!
Kısa bir kahvaltı yaptıktan sonra Şeyda'yı aradım.
-TELEFON GÖRÜŞMESİ-
B= Alo kanka.
Ş= Efendim kanka.
B= Dışarı çıkmaya ne dersin?
Ş= Olur derim lwmspwöspöqpsöwp
B= O zaman hızlıca hazırlan. Bir saat seni bekleyemem.
Ş= Tamam be! Oyalama beni o zaman.
B= Görüşürüz.
Ş= Görüşürüz.
-TELEFON GÖRÜŞMESİ SON-
Bunu giymeye karar verdim.

O arada Şeyda'dan mesaj geldi.
ŞEYDA'M
Ş= Beni almaya gelecen mi kanka.
B= Gelirim gülüm lwlspwlspwöps
Ş= Mal pwöspwösplwğsşw
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hafif makyaj yaptıktan sonra arabaya binip Şeyda'nın evine doğru yol aldım.
Kapıyı çaldım. Çok geçmeden Şeyda açtı kapıyı. Hoşgeldin falan filan derken Şeyda makyaj yapmaya gitti. Bende telefonumu elime alıp İnstagram'da gezmeye başladım.
Yusuf yeni gönderi atmıştı. Bu çocuk çok yakışıklı lan!
*içses*= saçmalama Başak!
Ben= Of iyi be!
Hemen içsesimle olan konuşmayı sonlandırdım. Meğersem yanıma Şeyda gelmiş.Ş= Kanka Yusuf'un fotoğrafına baka kaldın. Noluyor lsöslwöspçwpsçw.
B= Boş yapma Şeyda!
Ş= Aman iyi be! Hadi gidelim.
B= Tamam
Dedim ve ayağa kalktım. Ayakkabımı giyip dışarı çıktım.●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Biraz alışveriş yaptıktan sonra kafeye gittik. Sohbet ediyorduk ki kapıdan Enes ve Damla girdi. Ah hadi ama!
Bir de o yetmezmiş gibi el ele tutuşarak yan masamıza oturdular. Bu çocuk hâlâ onu seviyorum falan mı sanıyor?
Şeyda ile hiç bozmadan sohbetimize devam ettik. O arada mesaj geldi. Yusuf'dandı. İnstagramdan atmıştı.
reynmen
Y= Selam Başak.
B= Selaamm.
2 saniye sonra ne kadar saçma bir şekilde cevap verdiğimi gördüm. "Selaamm" ne gerizekalı!Y= Nabıyon?
B= Şeyda ile kafedeydik. Oturuyoruz. Sen nabıyon?
Y= Bende tek başıma oturuyorum. Yalnızım lsözşsözşçsşzçs
Şeyda'ya baktım. Acaba Yusuf gelse sorun olur muydu?
B= Kanka.
Ş= Efendim.
B= Yusuf da gelsin mi?
Ş=*sırıtarak* gelsiinn.
B= Yine boş yapıyorsun(!)
Ş= Yav gelsin iştee.
Tekrar telefona döndüm.
B= Sende gelsene.
Y= Madem çok ısrar ettin geleyim lsöxşsxşçsşzç.
B= Bak ya lwöxşwöxşçwpzöw.
Y= Hangi kafe?
B= *** kafesi.
Y= Tamam, geliyorum.
B= Bekliyorum.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
15 dakika sonra Yusuf gelmişti. Ayağa kalktık ve öyle selamlaştık. Sonra da oturduk. Ama Enes nasıl bakıyor! Şsösşszşsöxpszş
Y= Ee, nasılsınız?
Ş= Başak benden daha iyi!
Ona öldürücü bakışlarımdan birini gönderdim. Yusuf da sadece güldü. Bugün de rezil oldum. YAŞASIN!Yarım saat sonra Şeyda'yı Burak aradı ve Şeyda gitmek zorunda kaldı. Biz de Yusuf ile kaldık. 'YUSUF' İLE.
Y= Hâlâ bende numaran yok. Alabilir miyim acaba prenses?
HAYDAAA!B= T-tabi.
Kekelemenin zamanını mı buldun ya!B= 05** *** ****
Hemen kaydetti ve benim de numarasını almam için aradı. Tam onu da kaydedecektim ki telefonumu aldı. Ve kendisini o kaydetti. Acaba nasıl kaydetmişti?Merakımdan baktım ve "PRENS♡" diye kaydettiğini gördüm. ALLAH'IM SANA GELİYORUM!
B= Sen beni nasıl kaydettin?
Telefonunu verdi ve bende baktım. "PRENSES♡" diye kaydetmişti. Hafif sırıttım ve telefonunu verdim.Bölüm bu kadardı. Umarım beğenirsiniz. Şu bölümü yazarken o kadar çok sorun çıktı ki..
~451 kelime