BÖLÜM 6

382 21 22
                                    

Yavaş yavaş yürüyordum. Ama fazlasıyla yavaştı adımlarım. Bana bakarak dediklerini hatırladım. Kalbim kırılmıştı.

Bir ses beni düşüncelerimden ayırmıştı.

Enes= Başak? Neden ağlıyorsun?

Bir sen eksiktin.

Başak= Enes git başımdan.

Enes= Sen ağlarken?

Yüzüne baktım.

Başak= Enes git. Lütfen git.

Sesim kısılmıştı. Bana sarılmaya çalışınca geri adım attım. Tabiki izin vermeyecektim sarılmasına.

Enes= Senden uzak kalmak istemiyorum Başak.

Başak= Ben tam olarak uzak kalmanı istiyorum Enes. Çık hayatımdan, bir daha gelme istiyorum.

Deyip yanından ayrıldım. Biraz uzaklaştıktan sonra tekrar adımlarımı yavaşlattım. Bir süre sonra evdeydim.

Eve gider gitmez kendimi yatağa atmış, derin bir uyku çekmiştim.

Sabah

Sabah hiç kalkmak istemesem de kalkmıştım. Aynadan kendime baktım. Gözlerim şişmişti. Ağlamaktan olabilirdi.

Telefonuma gelen mesajla gözlerimi aynadan ayırıp telefona diktim. Mesaj Mehtap'tandı.

Mehtap ile çok uzun zamandır tanışmamamıza rağmen çok iyi anlaşıyorduk.

Mesajda akşam bir partinin olacağı, ve beni de orda görmek istediğini belirtmişti. Partide youtuberlar olacakmış. Eh tabiki Yusuf da olacak.

Mehtap'ım♡= Ya Başak nolur gel.

Siz= Canım ben biraz yorgunum. Kendimi halsiz hissediyorum. Bu seferlik affet.

Mehtap'ım♡= Birdahakine geleceğine söz ver o zaman.

Siz= Tamam tamam söz.

Vedalaşıp konuşmayı bitirmiştim. Bir süre sonra Şeyda aradı.

Şeyda= Kanka sen partide ne giyeceksin?

Başak= Ben-

Şeyda= Ben geçen aldığım elbiseyi giyeceğim ama çok mu abartılı olur?

Başak= Kanka-

Şeyda= Aslında beraber alışverişe de çıkabiliriz.

Başak= ŞEYDA BIR DİNLE.

Sustu.

Başak= Ben gelmiyorum.

Şeyda= Nedeeen?

Başak= Halsizim.

Şeyda= Ya kuzum yanına geleyim mi?

Başak= Gerek yok canım sen eğlenmene bak.

Onunla da vedalaştıktan sonra telefonu kapattım. Kendimi yatağa bıraktım.

Bir kaç saat sonra zil sesiyle uyandım. Gözlerimi ovuşturup yataktan kalktım. Gidip kapıyı açtım. Karşımda Berkcan'ı görmeyi beklemiyordum.

Berkcan= Sen hala hazırlanmadın mı?!

Söylemekten bıkmıştım ama

Başak= Ben gelmiyorum.

YUSBAŞ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin